عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » آبروی نظام مشارکت حداکثری در انتخابات است

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس:

آبروی نظام مشارکت حداکثری در انتخابات است

آبروی نظام مشارکت حداکثری در انتخابات است

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در همایش با موضوع نقش آفرینی درحضور حداکثری در انتخابات گفت: آبروی نظام مشارکت حداکثری در انتخابات می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ویژه گنبدکاووس، مهدی دهرویه در همایش دهیاران با موضوع نقش آفرینی در حضور حداکثری انتخابات یکی از سیاستهای دشمن را مشارکت حداقلی با ایجاد یاس از انتخابات عنوان کرد و افزود: در مقابل باید با جهاد تبیین در مردم امیدآفرینی کرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس نمونه موفق جهاد تبیین را استقبال بی نظیر مردم از رییس جمهور در مراوه تپه و انسجام مردم در همایش امامزاده یحیی بن زید (ع) عنوان کرد و افزود: بازتاب این استقبال به گونه ای بود که رئیس جمهور در هیئت دولت از استقبال مردمی در گلستان و مراوه تپه ابراز رضایت کرد.
وی ادامه داد، این مهم نتیجه شیوه جهاد تبیین استاندار گلستان است که از ماهها قبل درزمینه جهاد تبین تلاش کرد و این نشان می‌دهد که برای مشارکت حداکثری در انتخابات باید تبیین گران خوبی باشیم.
دهرویه نگاه به افق ۱۴۰۴ و احیای سند ۳۱ بخشی و تدوین برنامه توسعه ای قوی در استان را از رویکردهای استاندار گلستان بیان کرد و خواستار تبیین دستاوردهای دولت شد.
فرماندار ویژه گنبدکاووس با بیان اینکه دهیاران نیروهای حاکمیتی هستند و کمتر از ۵۰ روز به انتخابات باقیمانده اولویت را انتخابات عنوان کرد و افزود: با شهیدان عهدی بستیم و در تلاشیم در راستای رویکردهای رسام، رقابت سالم در سایه امنیت ایجاد کرده و در راستای رسالت مشترک کمیته های رسام به مشارکت حداکثری برسیم و برای انتخابات خوب بسترها را فراهم کنیم.
وی خاطرنشان کرد، اگر بدانیم مجموعه دولتی در طرفداری از فرد و یا جریان و گروهی خاص جانبداری کند مسامحه نخواهیم کرد و برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

آبروی نظام مشارکت حداکثری در انتخابات است


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 68
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4094

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 691
بازدید دیروز: 664
بازدید ماه:7816
بازدید سال:22615
بازدید کل:1184938