عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دومین جلسه کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات گنبدکاووس تشکیل شد

معاون استاندار و فرماندارویژه

دومین جلسه کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات گنبدکاووس تشکیل شد

دومین جلسه کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات گنبدکاووس تشکیل شد

دومین جلسه کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات گنبدکاووس با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس، مدیر کل فناوری اطلاعات استانداری گلستان برگزار شد.
مهدی دهرویه در دومین جلسه کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات گنبدکاووس که در محل فرمانداری ویژه شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اهمیت و حساسیت انتخابات پیش رو و حساسیت مضاعف در برگزاری صد درصدی انتخابات به صورت آنلاین ، وظایف کمیته فناوری اطلاعات را سنگین تر کرده است و نیاز به توجه بیشتری دارد.
دهرویه ضمن تاکید بر رفع مشکل آنتن دهی و پوشش صد درصدی در برخی از شعب سیار بیان کرد: نگاه این کمیته، ایجاد پوشش آنتن دهی کامل و ارتباط پایدار و با کیفیت در شهرستان می باشد و حتی یک مورد شعبه آفلاین هم قابل قبول نیست.
وی افزود: با توجه به بازیدهای صورت گرفته توسط تیم های ارزیابی و انجام کارشناسی های لازم تعداد شعب اخذ رای در این شهرستان به ۲۳۰ شعبه افزایش یافت تا مردم در دادن رای مشکلی نداشته باشند.
فرماندارویژه گنبدکاووس در پایان خاطرنشان کرد، دشمن برای انتخابات برنامه دارد و بدنبال مشارکت حداقلی می باشد و نیاز است در این مسیر تمامی جوانب درنظر گرفته شود و آمادگی لازم ایجاد گردد.
فاطمه کاویانی مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری گلستان نیز در این جلسه با بیان اینکه گنبدکاووس همواره در برگزاری انتخابات ممتاز بوده است افزود: جهت فراهم کردن تجهیزات و ارائه آموزش مشکلی نخواهیم داشت و آمادگی لازم را داریم.
وی افزود: تیم های بازدیدکننده از شعبه های محل اخذ رای با شناسایی نقاط فاقد دسترسی به اینترنت مشکلات را احصا و در مدت زمان باقی مانده تلاش جهت حل آن صورت گیرد.

دومین جلسه کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات گنبدکاووس تشکیل شد

دومین جلسه کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات گنبدکاووس تشکیل شد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 77
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4089

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 533
بازدید دیروز: 664
بازدید ماه:7658
بازدید سال:22457
بازدید کل:1184780