عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیشکسوتان والیبال در انتخاب سرمربی تیم شهرداری گنبد به اجماع رسیدند

معاون استاندار و فرماندارویژه

پیشکسوتان والیبال در انتخاب سرمربی تیم شهرداری گنبد به اجماع رسیدند

پیشکسوتان والیبال در انتخاب سرمربی تیم شهرداری گنبد به اجماع رسیدند

بنا به درخواست دغدغه مندان پایتخت والیبال ایران معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس نشست های جداگانه ای را با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و پیشکسوتان والیبال برگزار کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ویژه گنبدکاووس در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر مقرر شد، شورای شهر سکان هدایت والیبال شهرداری را به منتخب بزرگان و پیشکسوتان والیبال بسپرد و شهرداری پشتیبانی مالی تیم را ادامه دهد، همچنین با تایید اعضای شورای اسلامی شهر حمید چوگان، سامان فائزی و ادریس دانشور به تیم شهرداری دعوت شوند.
در نشست پیشکسوتان با معاون استاندار و فرماندار ویژه که یحیی عباسی رییس شورای شهر نیز حضور داشت ، با اجماع نظر پیشکسوتان حبیب کوزه لی به عنوان سرمربی تیم شهرداری، احد و عیسی ارمشی کمک مربیان، عبدالله آذر تمرین دهنده و بای محمد دوجی مشاور تیم معرفی شدند که با تایید شورا کار تمرین را آغاز خواهند کرد.
معاون استاندار  و فرماندار ویژه گنبدکاووس در شامگاه یکشنبه در نشست با موضوع تعیین تکلیف انتخاب سرمربی برای تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس اظهارداشت: با وجود همه تلاش‌ها و عزم و اراده‌ای که در تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس وجود داشت، وضعیت این تیم در مسابقات مناسب نیست.
مهدی دهرویه انتخاب سرمربی بومی را برای هدایت تیم والیبال در این برهه از زمان مانند مسکنی برای بیمار عنوان کرد و افزود: باید حال والیبال گنبدکاووس با حضور مربی بومی که مورد تایید اهالی فن است خوب شود.
وی با تاکید بر حفظ وحدت اهالی والیبال تصریح کرد: تمام توان خود را برای ارتقاء والیبال گنبدکاووس در سطح ملی بکار خواهیم بست و از هیچ کوششی فرو گذار نخواهیم کرد و حمایت بزرگان و پیشکسوتان، از تیم والیبال گنبدکاووس که امید جوانان این شهرستان است میتواند این تیم را به روزهای اوج خود برساند.
نورقلی نیازی ، خلیل طاهر و مجید آزمون، جبار دولو، عبدالرحیم محمدی، نورمحمد همتی و نورمحمد سرشار، عبدالرحمن داز گنبدی از بزرگان و پیشکسوتان والیبال گنبدکاووس آمادگی خود را برای همراهی مشاورت و کمک به تیم والیبال شهرداری اعلام کردند.

پیشکسوتان والیبال در انتخاب سرمربی تیم شهرداری گنبد به اجماع رسیدند

پیشکسوتان والیبال در انتخاب سرمربی تیم شهرداری گنبد به اجماع رسیدند

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 44
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4070

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 1113
بازدید دیروز: 604
بازدید ماه:4557
بازدید سال:19356
بازدید کل:1181679