عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » حساب می‌آید که در ۲ سال اخیر تکمیل، تجهیز و به بهره‌برداری رسیده است


حساب می‌آید که در ۲ سال اخیر تکمیل، تجهیز و به بهره‌برداری رسیده است

حساب می‌آید که در ۲ سال اخیر تکمیل، تجهیز و به بهره‌برداری رسیده است

رضا مراد صحرایی در آیین راه اندازی متمرکز ۱۳ مدرسه گنبدکاووس در محل کانون شهید رجایی اظهار کرد: اجرای طرح رتبه‌بندی با افزایش حقوق معلمان، بسیاری از نیروهای مامور به خدمت در دستگاه‌های دیگر از جمله در رده‌های مدیریتی را برای بازگشت به کلاس درس و آموزش و پرورش ترغیب کرد و دولت سیزدهم بدون ادعاهای متعارف سیاسی و روشن‌فکرانه با اجرای طرح رتبه بندی به تمام معنا به معلمان خدمت کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ویژه ، وی افزود: اگرچه طرح رتبه بندی هنگام اجرا اندکی با چالش مواجه شد اما امروز در آخرین روز از آذر ۱۴۰۲ خشنودیم که مرحله استقرار رتبه‌بندی به عنوان یکی از کلیدی‌ترین تحولات نظام تعلیم و تربیت را شاهد هستیم.
وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در طرح رتبه بندی یکی از سه هدف اصلی ارتقای شان و منزلت معلمان است و اختصاص ۵۰۰ هزار میلیارد ریال در شرایط سخت اقتصادی به این طرح نشان دهنده گوشه ای از تاکید ویژه رییس جمهوری بر حفظ شان و جایگاه معلمان دارد.
صحرایی گفت: مسیر رشد و شکوفایی هر کشوری بدون تردید از مدارس آن می‌گذرد و به همین دلیل تاکید داریم که هر مدرسه یک ایران کوچک است.
وی افزود: افتخار دیگر دولت سیزدهم این است که ایران را به کارگاه مدرسه سازی تبدیل کرده به طوری که ۱۳ مدرسه با ۴۷ کلاس درس که امروز در استان گلستان افتتاح شد از جمله ۶ هزار فضای آموزشی به حساب می‌آید که در ۲ سال اخیر تکمیل، تجهیز و به بهره برداری رسیده است.
وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: به طور متوسط در هر روز کاری هشت مدرسه در ایران ساخته می‌شود که نشان از نگاه ویژه دولت سیزدهم به توسعه فضاهای آموزشی دارد.
صحرایی با قدردانی از همراهی بسیار خوب خیران در ساخت فضاهای آموزشی، گفت: خیران دوشادوش آموزش و پرورش در امر مدرسه سازی فعالیت دارند که افتخاری برای دولت است.
وی افزود: این روزها افرادی که خدمت گذاری پیوسته این دولت باعث رسوایی‌شان شده است با هدف ترویج ناامیدی فیلم‌هایی از یک دهه قبل منتشر می‌کنند که در فلان استان دانش آموزان به دلیل نداشتن شناسنامه یا نبود مدرسه از درس خواندن بازمانده‌اند.
وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: در صورتی که دولت در تمام شاخص‌ها در کشور جهش ایجاد کرده و تورم در حد قابل توجه‌ای به کنترل درآمده و تولید متوقف نشد که نتیجه آن نشاندن بذر امید در دل مردم است.
صحرایی افزود: دولت سیزدهم بیش از هر زمان دیگری امید را به مردم کشور بازگرداننده و شواهد این شکوفایی بیش از هر زمانی نمایان است به عنوان نمونه تعداد فضاهای ورزشی درون مدرسه‌ای قبل از دولت سیزدهم در گلستان ۷۰ مورد بود و در ۲ سال اخیر ۸۰ فضای ورزشی درون مدرسه‌ای در این استان ساخته شد.
وی ادامه داد: قبل از پیروزی انقلاب ۲ هزار و ۵۰۰ کلاس درس در استان گلستان وجود داشت که امروز این عدد به بالغ بر ۱۰ هزار کلاس درس رسید و همچنین نرخ باسوادی در کشور از زیر ۵۰ درصد در قبل از انقلاب امروز به بیش از ۹۳ درصد رسیده است.
وی نیاز امروز ایران اسلامی را تقویت انسجام و یکپارچگی دانست و گفت: آن چیزی که کمر دشمن را می‌شکند برادری و اتحاد ملت ایران است.
وزیر آموزش و پرورش افزود: اردوگاه دانش آموزی استان گلستان در حال تجهیز و تکمیل است و به یک اردوگاه در تراز ملی تبدیل خواهد شد.
صحرایی همچنین مجلس قوی را ضامن ایران قوی دانست و گفت: پیام امروز ما به عنوان فرهنگیان این است که همه باید برای حضور در انتخابات و برگزیدن نمایندگانی دغدغه‌مند تلاش کنیم.
۱۳ مدرسه با ۴۷ کلاس درس در هفت شهرستان استان گلستان به صورت متمرکز با حضور «رضامراد صحرایی» وزیر آموزش و پرورش در گنبدکاووس افتتاح شد.
این مدارس با ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا در مجموع با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال در هفت شهرستان کردکوی، گنبدکاووس، گالیکش، مراوه تپه، گرگان، علی آباد کتول و آزادشهر ساخته شده است.
وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده تام‌الاختیار رییس جمهور با حضور در کانون شهید رجایی گنبدکاووس به صورت وبیناری این مدارس را افتتاح کرد.

حساب می‌آید که در ۲ سال اخیر تکمیل، تجهیز و به بهره‌برداری رسیده است


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 47
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4051

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 585
بازدید دیروز: 604
بازدید ماه:4029
بازدید سال:18828
بازدید کل:1181151