عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نمایشگاه توانمندی ۱۵ روستای طرح تکام در حاجی قوشان برگزار خواهد شد

معاون استاندار و فرماندارویژه

نمایشگاه توانمندی ۱۵ روستای طرح تکام در حاجی قوشان برگزار خواهد شد

نمایشگاه توانمندی ۱۵ روستای طرح تکام در حاجی قوشان برگزار خواهد شد

معاون استاندارو فرماندار ویژه گنبدکاووس با تقدیر از مردم برای حضور در مراسم وداع با شهید مدافع حرم غلامعلی تولی افزود: ما امروز مهمان این شهید والامقام بودیم و خانواده بزرگ ایشان حجت های خدا بر روی زمین هستند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ویژه گنبدکاووس مهدی دهرویه در جلسه طرح تکام درباره طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه با عنوان تکام تعالی حکمرانی روستایی گفت: این طرح در ۱۵ روستای هدف توسعه انجام می‌پذیرد، و این تعداد افزایش خواهد یافت.
وی اظهار کرد: این طرح با ارائه عملکرد و توانمندی روستاهای هدف با بررسی نقشه راه انجام میگیرد .
وی با اشاره به سفر قریب الوقوع رییس جمهور گفت: برای نشان دادن توانمندی روستاها نمایشگاه توانمندی‌های روستاهای حاضر در طرح تکام در روستای حاجی قوشان دایر خواهد شد و ظرفیت‌های خوبی از روستاها به نمایش گذاشته خواهد شد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه با عنوان طرح تکام را یکی از طرح‌های رقابتی بین روستاها عنوان کرد و گفت: این روستاها به ۳۰ روستا افزایش یابد و یادآورشد: مهم‌ترین اقدام برای روستاها، ایجاد زیرساخت‌های آب و برق برای توسعه این مناطق است.
وی بر حمایت از تسهیلگران و پشتیبانان روستایی تاکید کرد و به تحولات ایجاد شده در بخش آب شرب  اشاره و تصریح کرد: ایجاد اشتغال پایدار در روستاها از برنامه جدی دولت است و با وجود ایجاد زیرساخت‌ها در روستاها، فرصت اقتصادی نیز توسط نخبگان و معتمدان و دهیاران  در روستاها باید ایجاد شود.
رییس ستاد انتخابات شهرستان گنبدکاووس در این جلسه با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین انتخابات خبرگان رهبری گفت: دشمن برای هر یک از فرزندان ما در دهه های مختلف برنامه ای مجزا تهیه کرده و ما برای انجام اقدامات پدافندی و پرورش نسل جوان باید به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازیم و درک درستی از نسل جوان و انتخابات و نیز مشکلات و مسائل جامعه داشته باشیم.
وی تصریح کرد: باید ترسیم درستی از کمبودها داشته باشیم مقابله با فساد آرد ، ایجاد تعاونیهای تولیدات روستایی و ایجاد سایت کارگاهی در هر روستا تاکید کرد .
در این جلسه معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه گنبدکاووس و سلیمانگلی مسئول طرح تکام استان گلستان توضیحاتی را درباره این طرح ارائه دادند

نمایشگاه توانمندی ۱۵ روستای طرح تکام در حاجی قوشان برگزار خواهد شد

نمایشگاه توانمندی ۱۵ روستای طرح تکام در حاجی قوشان برگزار خواهد شد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 47
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 4021

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 221
بازدید دیروز: 867
بازدید ماه:15496
بازدید سال:30295
بازدید کل:1192618