عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » روابط عمومی ادارات فعالیتهای مثبت دستگاههای اجرایی را برجسته کنند

معاون استاندار و فرماندارویژه

روابط عمومی ادارات فعالیتهای مثبت دستگاههای اجرایی را برجسته کنند

روابط عمومی ادارات فعالیتهای مثبت دستگاههای اجرایی را برجسته کنند

معاون استاندار و فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اسفند ماه گفت: مطالبه ما از روابط عمومی های ادارات به عنوان نیروهای نهاد حاکمیتی اطلاع رسانی، انعکاس و برجسته کردن خدمات دولت و دستگاههای اجرایی است.
به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات فرمانداری ویژه گنبدکاووس مهدی دهرویه در جلسه کمیته رسام و مشارکت های انتخابات از برگزاری 10جلسه هیئت اجرایی انتخابات در گنبدکاووس خبر داد و گفت: با توجه به راهبرد رسام در انتخابات، سلامت انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان گنبدکاووس افزود: با انجام فرایند تایید صلاحیتها توسط هیئت اجرایی و تامین امنیت انتخابات توسط برگزار کنندگان، جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به فعالیت روابط عمومی ادارات بستگی دارد .
وی با اشاره به ضعف روابط عمومیها در اطلاع رسانی فعالیتهای دولت، رفع شبهات را وظیفه روابط عمومی های ادارات دانست و با اشاره به برخی شبه افکنیها در فضای مجازی در خصوص فعالیتهای دستگاههای اجرایی و عدم اطلاع رسانی و تضعیف اقدامات انجام شده گفت: روابط عمومی ها باید با انعکاس فعالیتها واقدامات انجام شده به رفع شبهات بپردازند.
وی به ثمر رساندن 5 مگا پروژه استانی خلیج گرگان ، منطقه آزاد اینچه برون ، راه آهن، پتروشیمی، جزیره آشوراده را از جمله دستاوردهای دولت در مدت تصدی دکتر زنگانه استاندار گلستان دانست و گفت: استاندار گلستان با توان و تخصص بالا در جهت رفع عقب ماندگیهای گلستان قدم های اساسی برداشته است.
فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به سیل اخیر و حضور خود در منطقه سیل زده عباس آباد گفت: احداث پل بایلر 250 میلیارد تومان اعتبار مصوب داشت که بزودی تخصیص داده خواهد شد،
وی اجرای فاز یک پروژه 30 سال بر زمین مانده فاضلاب شهری ، حفر 29 حلقه آب شرب در تنش آبی امسال ، تهیه کف پوش سالن المپیک ، اخذ ماده 23 زمین بیمارستان 400 تختخوابی ، آنژیوگرافی و ... را از اقدامات مهم برشمرد که روابط عمومی های ادارات باید در تبیین و انعکاس این اخبار به مردم اهتمام داشته باشند .
وی انتشار شبهات، شایعات و نظرات تفرقه افکنانه توسط برخی افراد و گروهها در فضای مجازی را مخل امنیت، فرار فرصت های سرمایه گذاری و مانع خدمت رسانی عنوان کرد
فرقانی مسئول کمیته رسام ستاد انتخابات شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه با اشاره به راهبرد رسام و معنای آن در بیانات مقام معظم رهبری(ره) افزود: رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت در انتخایات 4 مولفه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری  است که جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات وظیفه روابط عمومی ادارات است.
حمید رضا فرقانی بر برگزاری همایش ها و نشستهایی با جامعه هدف ادارات شامل اقشار مختلف مردم با رویکرد جلب مشارکت حداکثری در انتخابات اسفند ماه تاکید و نقش دانشگاهها را در این خصوص مهم توصیف کرد و خواستار برگزاری همایشهای رای اولیها در آموزش و پرورش و دانشگاهها شد.
وی تکریم ارباب رجوع را یکی از راههای جلب مشارکت مردمی دانست و با اشاره به لزوم تبلیغات محیطی در ادارات و سطح شهر و روستا افزود: روابط عمومی های ادارات می توانند با انعکاس دستاوردهای دستگاه اجرایی در جهت تحقق اهداف کمیته رسام تلاش کنند.
مسئول کمیته مشارکت انتخابات در این جلسه گفت: کمیته مشارکت ذیل کمیته رسام می تواند نقش موثری در جلب مشارکت نخبگان و اقشار مختلف مردم در انتخابات شود و در این راستا روابط عمومی ادارات باید به مستندسازی اقدامات انجام شده بپردازند.

روابط عمومی ادارات فعالیتهای مثبت دستگاههای اجرایی را برجسته کنند


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 81
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3997

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  خرداد 1403  »    >
شیدسچپج
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 437
بازدید ماه:8
بازدید سال:31319
بازدید کل:1193642