عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » بسیجیان دستاورد های نظام را برای مردم تببین کنند

معاون استاندار و فرماندارویژه

بسیجیان دستاورد های نظام را برای مردم تببین کنند

بسیجیان دستاورد های نظام را برای مردم تببین کنند

 معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: بسیجیان باید شناخت خوبی از جنگ ترکیبی دشمن علیه نظام داشته باشند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ویژه گنبدکاووس مهدی دهرویه در مجمع بسیجیان این شهرستان با تسلیت شهادت بیش از 4 هزار شهید در غزه گفت: امیدواریم وعده الهی محقق شود و با آزادی قدس شریف رژیم صهیونیستی نابود شود.
وی با بیان اینکه جنگ ترکیبی راهبرد دشمنان بر علیه نظام است افزود: بسیجیان ما هم باید شناخت عمیقی از جنگ ترکیبی داشته باشند و بصیرت دقیق به مواضع دشمن داشته باشیم.
وی یکی از راهکارها را تشکیل هیئت های اندیشه ورزی عنوان کرد و افزود: پیگیری های خوبی از استان و شهرستان واز طرف دلسوزان و بسیجیان داشته ایم.
وی با اشاره به اینکه استان گلستان دچار عقب ماندگیهای بسیاری است بطوریکه سرانه درآمدی مردم این استان 50 درصد میانگین  کشوری است به پروژه های بزرگ  آشوراده، راه آهن شمال جنوب و پتروشیمی اشاره کردو گفت: در جاییکه از جاده نفت جز نام هیچ اثری نبود 15 کیلومتر جاده احداث شده وتکمیل آن در سفر آتی رییس جمهور جزو برنامه ها است،وی ساماندهی آب بندانها، و مقابله بافساد دیو هفت سر آردو نان را اتفاقات بزرگ در شهرستان گنبدکاووس برشمرد و افزود: یکی از خواستگاههای دشمنان نظام برای عملیات تخریبگرانه ،گنبدکاووس بود و راهبردی که در استان اندیشیده شد و همراهی مردم و دستگاههای امنیتی و نظامی امنیت برقرار و حفظ شد.
وی با اهمیت تبیین دستاوردهای نظام در فضای مجازی افزود: برخی در صددند عرصه فضای مجازی را مشوش کرده امید مردم را از بین ببرند آنهاییکه برای فوت یک خانم خیابانها را به آشوب می‌کشیدند در مقابل شهادت  1800 کودک بیگناه ساکتند و در موضوعاتی که در حال پیگیری هست تشکیک می‌کنند ،این افراد برای مردم شناخته شده اند اگر به فکر مردم هستند باید انتقاد سازنده کنند و برای رفع عقب ماندگی باید نقشه راه داشته باشند.
وی با بیان اینکه مطالبه گری باید در همه ابعاد باشد  به مقابله با ویژه خواران در موضوع تخریب آب بندانها اشاره کردو گفت: مشکلات تعارض منافع موجب این رویدادها شد.
وی با بیان اینکه مدیون خون شهدا هستیم و دشمن جامعه ما را هدف گرفته افزود: باید به مردم بگوییم که مطالبه کنید و در کنار حاکمیت قرار بگیرید و برای تحقق اهداف کمک کنید وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند به قله نزدیک شده ایم گفت : این مسیر، حرکت مستقیم نخواهد بود بلکه دارای فراز و نشیبهایی که باید پشت سر مقام ولایت و رهبری حرکت کنیم.

بسیجیان دستاورد های نظام را برای مردم تببین کنند

بسیجیان دستاورد های نظام را برای مردم تببین کنند


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 82
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3973

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 750
بازدید دیروز: 867
بازدید ماه:16025
بازدید سال:30824
بازدید کل:1193147