عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اولين جلسه شوراي مشورتي جوانان فرمانداري ويژه شهرستان گنبدكاووس تشكيل شد

فرمانداری ویژه شهرستان گنبد کاووس

اولين جلسه شوراي مشورتي جوانان فرمانداري ويژه شهرستان گنبدكاووس تشكيل شد

اولين جلسه شوراي مشورتي جوانان فرمانداري ويژه شهرستان گنبدكاووس تشكيل شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در اولین جلسه شورای مشورتی جوانان فرمانداری ویژه گنبدکاووس در سال جدید که با موضوع تبیین برنامه های سال۱۳۹۴برگزار شد از کسب رتبه برتر حوزه مشاور جوان فرمانداری ویژه در استان گلستان خبر داد و افزود: بر اساس ارزیابی حوزه مشاور جوان استانداری گلستان خانم اعظم پاکدل مشاور جوان فرمانداری ویژه گنبدکاووس و شورای مشورتی جوانان فرمانداری ویژه گنبدکاووس حائز بهترین عملکرد شدند و رتبه اول را در سطح استان کسب کردند .
مهندس حمیدی تصریح کرد: از این پس جلسات این شورا با حضور پنج عضو ثابت اداره ورزش و جوانان، هلال احمر، آموزش و پرورش،بسیج، فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود چرا که اهم دغدغه های جوانان در حیطه کاری و وظایف این ادارات است.
وی یادآور شد: در برنامه های سال جدید مصوبات کارگروه های شورای جوانان فرمانداری به کارگروه هایی چون اشتغال، مبارزه با مواد مخدر،آموزش و پرورش ارجاع داده خواهد شد تا اجرایی شود.
وی توجه به حوزه های اجتماعی و فرهنگی را جزو اولویتهای حوزه جوانان فرمانداری دانست و اذعان کرد: عملکرد حوزه مشاور جوان فرمانداری نشان داد که می‌توان با دست خالی هم در حوزه جوانان فعالیتهای اثر گذاری انجام داد.
وی همچنین با اشاره به وظایف اداره ورزش و جوانان در حوزه های مختلف مسائل جوانان بر لزوم ویژه بینی ظرفیتهای قانونی و استفاده بیشتر از امتیازات و توجه بیشتر به حوزه اجتماعی تاکید کرد.
اعظم پاکدل مشاور فرمانداری گنبدکاووس نیز در این جلسه به تشریح برنامه های سال 94 در حوزه جوانان پرداخت و آئین‌نامه شورای مشورتی جوانان را قرائت کرد و افزود: در سال ۹۳ با تشکیل شورای مشورتی جلسه کارگروهای اشتغال فرهنگی واجتماعی و ورزشی همچنین اتاق فکر وهم اندیشی ها ونشست ها در مجموع ۳۰ جلسه پیرامون مسائل جوانان تشکیل شده است.
در ادامه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان به معرفی ظرفیت های ورزشی شهرستان پرداخت و 10 نفر از اعضای شورای نیز به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پیرامون برنامه سال 94 پرداختند

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 1179
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 389

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 104
بازدید دیروز: 227
بازدید ماه:104
بازدید سال:14903
بازدید کل:1177226