عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جابجایی پایانه مسافربری گنبدکاووس باید تسریع شود

معاون استاندار و فرماندارویژه

جابجایی پایانه مسافربری گنبدکاووس باید تسریع شود

جابجایی پایانه مسافربری گنبدکاووس باید تسریع شود

معاون استاندار و فرمانداری ویژه گنبدکاووس در جلسه شورای ترافیک با اشاره به لزوم ارایه طرح جامع ترافیک برای برون رفت از معضل ترافیکی گفت: جابجایی پایانه مسافربری گنبدکاووس باید تسریع شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ویژه گنبدکاووس، مهدی دهرویه با اشاره به افزایش ۱۲ درصدی تصادفات در گنبدکاووس گفت: باید اقدامات جدیدتری برای کاهش تصادفات صورت بگیرد.
وی درخصوص رفع نواقص جاده‌ای محور گنبدکاووس تا سه راهی اینچه برون و شهر کرند تاکید کرد و گفت: به دلیل طولانی بودن مسیرها و فاصله روستاها و مشکلات زیرساختی راهها شرایط رانندگی در گنبدکاووس متفاوت از دیگر از شهرهای استان است.
وی با بیان اینکه انجام حرکات نمایشی موتور سیکلت سواران بسیار حادثه آفرین است و باید در این زمینه فرهنگ سازی انجام شود بر جذب سرمایه گذار و احداث پیست موتوسواری و همایش موتور سیکلت سواران در گنبدکاووس تاکید کرد و گفت: دایر نمودن خط واحد مسیرگنبدکاووس - چای قوشان، رفع نواقص علائم ترافیکی اصلاح هندسی و سرعتگاه در شهر و روستا، اتخاذ تمهیدات ترافیکی جهت پیشگیری از وقوع تصادفات، بررسی نقاط حادثه خیز، ایمن سازی و انعکاس جرائم و تخلفات راتندگی در فضای مجازی از مصوبات مطرح شده در این جلسه بود.
وی گفت: تعداد برخورداری گنبدکاووس و شهرهای دیگر از ناوگان حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوسهای خط واحد بررسی شود و در صورت عدم توازن با استان مکاتبه و رایزنی و پیگیری برای توزیع متوازن ناوگان حمل و نقل عمومی انجام شود .
سرهنگ بارانی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گنبدکاووس نیز از افزایش نیروی پلیس و تجهیزات لجستیکی در آینده ای نزدیک خبر داد که با اعمال این تغییرات ترافیک روانتری در شهر خواهیم داشت.
اونق رییس حمل و نقل جاده ای فعالیت سواریهای شخصی کرایه کش و بروز رفتارهای ناهنجار در ایستگاه گرگان از معضلات ترافیکی شهر گنبدکاووس دانست  که باید به صورت قانونی حل و فصل شود.
سرهنگ مسعود بارانی پلیس راهور گنبدکاووس با اعلام نقاط حادثه خیز شهر گنبدکاووس بر لزوم انجام اقدامات عاجل توسط شهرداری تاکید کرد وگفت: راکبان و عابران پیاده بیشترین قربانیان حوادث رانندگی هستند.

جابجایی پایانه مسافربری گنبدکاووس باید تسریع شود

جابجایی پایانه مسافربری گنبدکاووس باید تسریع شود


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 50
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3844

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 303
بازدید دیروز: 495
بازدید ماه:12928
بازدید سال:27727
بازدید کل:1190050