عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » آیین اختتامیه اردوهای جهادی دانشگاهی گنبدکاوس دانشگاه برگزار شد

معاون استاندار و فرماندارویژه

آیین اختتامیه اردوهای جهادی دانشگاهی گنبدکاوس دانشگاه برگزار شد

آیین اختتامیه اردوهای جهادی دانشگاهی  گنبدکاوس  دانشگاه برگزار شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در اختتامیه اردوهای جهادی دانشگاهی اظهار داشت: ایده گروه‌های جهادی با حضور دانشجویان برای خدمت به مناطق محروم شکل گرفت و اوایل انقلاب دانشجویان آماده اعزام به مناطق محروم بودند و با هم‌فکری میان دانشگاه‌های کشور طرحی هم ارائه شد برای تشکیل یک سازمان منظم جهادی که این طرح را شهید بهشتی به اطلاع رهبر انقلاب رساند و خرداد ۵۸ امام خمینی (ره) فرمان تشکیل جهاد سازندگی را صادر کردند
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی فرمانداری ویژه ، مهدی دهرویه گفت: برخلاف تصور عمومی ۳۰ درصد گروه‌های جهادی در حوزه عمرانی فعال‌اند و امروزه در حوزه‌های بهداشت و درمان، صنعت، آموزش، فرهنگ، گروه‌های جهادی داریم.
وی تصریح کرد: اردوهای جهادی مجموعه فعالیت‌هایی است مبتنی بر اندیشه‌های اسلامی انقلابی و بومی که در آن تعدادی از جوانان یا دیگر اقشار، خودجوش و داوطلبانه در مناطق محروم حاضر می‌شوند و با هدف محرومیت‌زدایی به عرضه انواع خدمات اعم از فرهنگی، آموزشی، تحصیلی و اقتصادی می‌پردازند.
وی اردوهای جهادی را یکی از مصادیق مردمی بودن دانست و افزود: رساندن صدای مردم به مسئولان و توزیع عادلانه آب نوار مرزی و تخریب آب بندانهای غیر مجاز بستر گرگانرود را نتیجه فعالیتهای جهادگرانه عنوان کرد و گفت این اردوها بار معنوی بالایی دارد.
وی شناسایی وضعیت و ارائه تمام ظرفیتها برای توانمند سازی شهرستان مهم است. و این اردوها را تمرینی در حوزه مدیریت کاری، بالا رفتن ایمان و عقیده دانست که بار معنوی بالایی دارد وی بر تدوین برنامه و طرح مسائل شهرستان تاکید کرد .
حجت الاسلام و المسلمین محمود  ترابی امام جمعه گنبدکاووس نیز در این جلسه از جهادگران دانشگاهی به عنوان پیامبران انقلاب نام برد و افزود: ارزش اردوهای جهادی بسیار بالاست .

آیین اختتامیه اردوهای جهادی دانشگاهی  گنبدکاوس  دانشگاه برگزار شد

آیین اختتامیه اردوهای جهادی دانشگاهی  گنبدکاوس  دانشگاه برگزار شد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 81
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3669

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 406
بازدید دیروز: 867
بازدید ماه:15681
بازدید سال:30480
بازدید کل:1192803