عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » معاون فرماندار ویژه گنبد کاووس بر آمادگی دستگاهها برای ارائه خدمت به مردم در روز طبیعت تاکید کرد

فرمانداری ویژه شهرستان گنبد کاووس

معاون فرماندار ویژه گنبد کاووس بر آمادگی دستگاهها برای ارائه خدمت به مردم در روز طبیعت تاکید کرد

معاون فرماندار ویژه گنبد کاووس بر آمادگی دستگاهها برای ارائه خدمت به مردم در روز طبیعت تاکید کرد

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبد کاووس گفت: دستگاههای مختلف خدماتی شهرستان برای استقرار امکانات در روز طبیعت در مکانهای تفریحی آماده باشند.
علی علیاری در جلسه خدمات سفر شهرستان افزود: با توجه به اینکه در روز طبیعت بیشتر مردم به مناطق مختلف از جمله مراتع شمال گنبدکاووس عزیمت می کنند لازم است امکانات لازم برای آنان فراهم شود.
وی گفت: هر چقدر امکانات اولیه برای حضور مردم نظیر آب آشامیدنی و سرویس های بهداشتی سیار در منطقه فراهم شود، به منابع طبیعی کمتر خسارت وارد می شود.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه گنبدکاووس خاطر نشان کرد: دستگاه های مختلف نظیر منابع طبیعی و آبخیزداری ، آب و فاضلاب روستایی ، محیط زیست ، بخشداری ها و ... برای فراهم کردن امکانات در منطقه تفریحی چپرقویمه آماده باشند.
علیاری همچنین به حضور مسافران نوروزی به این شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به هماهنگی خوبی بین دستگاه های اجرایی شهرستان برای معرفی جاذبه ها و ارائه مناسب خدمات صورت گرفته امسال خوشبختانه تعداد مسافران نسبت به سال گذشته افزایش خوبی داشته است.
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان گنبد کاووس اظهار داشت: باید از ظرفیت NGO ها و تشکل های مردم نهاد برای حفظ محیط زیست و پاکسازی آن در روز طبیعت استفاده کرد.
احمد دستمرد گفت: برای آسایش گردشگران نوروزی و مردم تانکرهای آب شرب در بخش هفت و تفرجگاههای اطراف شهر استقرار پیدا خواهند کرد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه گزارشی از فعالیت های بخش های مختلف درمانی شهرستان را ارائه کرد و گفت: تمامی بخش های بیمارستانی شهرستان در طول تعطیلات نوروزی فعال بوده است.
دکتر رضا صابری افزود: از بیست و هفتم اسفند تا روز گذشته اورژانس گنبدکاووس 304 مورد ماموریت انجام داده است که تعداد 64 مورد آن تصادفی و بقیه غیرتصادفی بوده است.
وی گفت: آمار مراجعین به بیمارستان نیز در این مدت 18 هزار و 424 مورد بوده که از این تعداد 472 نفر در مراکز بیمارستانی بستری شدند.
دکتر صابری همچنین از آمادگی مراکز درمانی و اورژانس شهرستان برای روزهای باقیمانده تعطیلات نوروزی خصوصا روز طبیعت اعلام کرد.
رییس اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری گنبدکاووس نیز در این جلسه گزارشی از تعداد مسافران، اسکان و ... را ارائه کرد.
قدرت شاکری گفت : خوشبختانه با توجه آمار تعداد مسافران امسال نسبت به سال گذشته افزایش خوبی داشته است.
به گفته وی، مسافران برای دیدن مراکز تفریحی ، تاریخی و زیارت امامزاده یحیی بن زید (ع) استقبال خوبی داشتند.
در این جلسه مقرر شد 50 چشمه توالت صحرایی در منطقه چپرقومیه در روز طبیعت آماده سازی شود و تانکر های آب سیار نیز آب های شرب مردم را در این روز تامین کنند

معاون فرماندار ویژه گنبد کاووس بر آمادگی دستگاهها برای ارائه خدمت به مردم در روز طبیعت تاکید کرد

 

معاون فرماندار ویژه گنبد کاووس بر آمادگی دستگاهها برای ارائه خدمت به مردم در روز طبیعت تاکید کرد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 943
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 365

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 214
بازدید دیروز: 3
بازدید ماه:6675
بازدید سال:21474
بازدید کل:1183797