عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برنامه های گرامیداشت هفته زن و مقام مادر در شهرستان گنبدکاووس اعلام شد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه

برنامه های گرامیداشت هفته زن و مقام مادر در شهرستان گنبدکاووس اعلام شد

برنامه های گرامیداشت هفته زن و مقام مادر در شهرستان گنبدکاووس اعلام شد

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری ویژه گنبدکاووس در جلسه ستاد هماهنگی گرامیداشت هفته زن و مقام مادر اظهار داشت: 10 برنامه شاخص در شهرستان گنبدکاووس به مناسبت هفته بزرگداشت زن و روز مادر در مدت دوهفته برگزار خواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی فرمانداری ویژه ، رضا اصالتی برگزاری رویداد گرامیداشت مقام زن و روز مادر را شامل برگزاری نمایشگاه و گفتمانها و معرفی بانوان برتر در محورهای سیاسی اجتماعی و فرهنگی دانست وگفت: برگزاری اجتماع بزرگ بانوان و جشنواره ورزشی بانوان ، آیینهای گلریزان، معرفی بانوان فعال ، جشنواره شادی، غبارروبی ، تجلیل از مدافعان سلامت، نمایشگاهها و مسابقه آشپزی وعرضه صنایع دستی و برگزاری اختتامیه بخشی از برنامه های هفته زن خواهد بود.
وی بااشاره به ویژگیهای برنامه های هفته گرامیداشت زن و مقام مادر گفت: این برنامه ها باید مردمی و میدانی در جهت ایجاد نشاط اجتماعی و دارای جنبه های هویت بخشی به بانوان و تبیین ویژگیهای حضرت فاطمه (س) باشند
وی خطی مشی برگزاری این آیینها را فراهم ساختن مشارکت همه نهاد ها برای معرفی بهتر جایگاه بانوان و معرفی دستاوردهای نظام در حوزه بانوان و تبیین گفتمان زنان و تکریم از بانوان ایثارگر و نخبگان و تبیین مبانی فکری ، نظری و اگوی سوم زن مسلمان از نگاه رهبری برشمرد.
اصالتی بر تهیه بانک اطلاعاتی بانوان شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد و افزود: این بانک اطلاعاتی حاوی مشخصات بانوان توانمند اداری و غیر اداری در شهرستان گنبدکاووس خواهد بود که در زمینه های علمی، فرهنگی، اقتصادی ، ورزشی و کارآفرینی شاخص وتاثیر گذارند
وی به طرح همتا پروری و قابلیت های بانوان در مدیریت اشاره کرد و افرود: باید از بانوان رئیس ادارات و همچنین کارکنان زن فعال ادارات در این هفته تجلیل شود.
وی همچنین به مراسم استقبال از شهدای گمنام در چهارم دی ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب در شهرستان گنبدکاووس خبر داد که با حضور همه روسای ادارات و مردم شریف شهرستان برگزارخواهد شد.
فاطمه اسدالله پور کارشناس امور بانوان فرمانداری ویژه نیز در این جلسه با تکید بر مردمی برگزار شدن برنامه ها بر ارائه گزارشات مراسمات و آیینها به صورت مصور وکتبی تاکید کرد و خواستار اهتمام ویژه در برگزاری هر چه باشکوهتر مراسمات این دو هفته شد.
در این جلسه هر یک از روسای ادارات و نمایندگان بانوان ادارات به بیان برنامه های پیشنهادی در این هفته پرداختند.

برنامه های گرامیداشت هفته زن و مقام مادر در شهرستان گنبدکاووس اعلام شد

برنامه های گرامیداشت هفته زن و مقام مادر در شهرستان گنبدکاووس اعلام شد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 138
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3524

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 355
بازدید دیروز: 1610
بازدید ماه:12485
بازدید سال:27284
بازدید کل:1189607