عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » توطئه‌چینی همیشگی استکبار، ناشی از ایستادگی ملت ایران است


توطئه‌چینی همیشگی استکبار، ناشی از ایستادگی ملت ایران است

توطئه‌چینی همیشگی استکبار، ناشی از ایستادگی ملت ایران است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با یادآوری توطئه همیشگی استکبار جهانی علیه ملت ایران در ۴۳ سال گذشته گفت: علت اصلی طراحی این توطئه‌ها، سیلی خوردن دشمنان از ملت ایران است.
حجت الاسلام روح‌الله سلیمانی فرد روز جمعه‌ در جمع مردم شیعه و اهل سنت گنبدکاووس که در راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی شرکت کرده بودند، افزود: دشمنان با توطئه‌های خود قصد دارند بذر ناامیدی را بین مردم به خصوص نسل جوان و نوجوان ایران اسلامی بکارند.
وی با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز اضافه کرد: این حضور پرشور و آگاهانه مردم بویژه جوانان و دانش آموزان با بصیرت و انقلابی ثابت کرد که دشمنان باید این آرزوی خود را به گور ببرند.
حجت الاسلام سلیمانی فرد ادامه داد: استکبار جهانی و دشمنان این مرز و بوم بدانند که مردم انقلابی ما از اقوام و مذاهب اسلامی، جوانان با غیرت و بصیر و دانش آموزان آگاه به همراه مدیران خدوم خود با وجود مشکلات و کمبودها در دفاع از آرمان‌های انقلاب، امام و رهبری و شهیدان ثابت قدم هستند.
مدیرکل اوقات و امور خیریه گلستان ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی هرجا که ملت ایران از اقوام و مذاهب اسلامی برای سربلندی و پیشرفت کشورشان متحد شدند، شروع به توطئه و سنگ اندازی در مسیر با عزت انقلاب کردند.
وی افزود: از ۱۰۰ سال گذشته استکبار جهانی و استعمار پیر انگلیس هر بار که خواستند بخشی از این سرزمین را جدا کردند اما در ۴۳ سال قبل بویژه در دوران ۸ سال دفاع مقدس که هر روز آن یوم الله بود، نتوانستند حتی یک وجب از خاک ما را جدا کنند.
حجت‌الاسلام سلیمانی فرد اضافه کرد: به همین خاطر و دیدن سایر موفقیت ها و دستاوردهای ایران اسلامی در بخش‌های گوناگون، دشمنان انقلاب و این ملت سرافراز را عصبانی کرده است.
وی بابیان اینکه در ۴۳ سال گذشته و برای موفقیت و عزت ایران اسلامی خون های زیادی از جوانان این مرز و بوم پای درخت انقلاب ریخته شده است، بیان داشت: مدیون خون شهیدان هستیم و باید از انقلاب خود در برابر توطئه های دشمنان دفاع کنیم.
حجت‌الاسلام سلیمانی‌فرد گفت: امروز ایران اسلامی به برکت داشتن رهبری آگاه و بصیر که در صف اول مقابله با استکبار ایستاده و منویات ایشان سراسر امید و رشد و پیشرفت بوده و مطالبه گر حقوق ملت است، بر قله عزت و افتخار قرار دارد.
مدیرکل اوقات و امور خیریه گلستان همچنین گفت: شعار زن زندکی و آزادی، شعار دشمنان است و آنها به بهانه این شعار به دنبال آسیب زدن به اسلام و روحانیت هستند.
سلیمانی فرد افزود: رعایت حجاب نص سریع قرآن است و اقشار مختلف ملت ایران (شعیه و سنی و اقوام ساکن در ایران ) باید از اصول و مبانی اسلام در برابر توطئه های دشمنان دفاع کنند

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 122
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3455

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 97
بازدید دیروز: 706
بازدید ماه:7928
بازدید سال:22727
بازدید کل:1185050