عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » کمپ ماده 16 بانوان در شهرستان گنبدکاووس بزودی راه اندازی میشود

معاون استاندار و فرماندارویژه

کمپ ماده 16 بانوان در شهرستان گنبدکاووس بزودی راه اندازی میشود

کمپ ماده 16 بانوان در شهرستان گنبدکاووس بزودی راه اندازی میشود

معاون استاندار وفرماندار ویژه گنبدکاووس در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت : مدیران در مبارزه با مواد مخدر عزم جدی داشته باشند مهدی دهرویه اشاره به ضرب العجل یک هفته ای استاندار برای راه اندازی کمپ بانوان و ضرب العجل یک ماهه برای راه اندازی کمپ برادران تصریح کرد: این کمپها از محل اعتبارات ماده16 راه اندازی خواهد شد
مهدی دهرویه با اشاره به طرح مطالعاتی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان کلاله توسط جهاد دانشگاهی بر بومی سازی این طرح در شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد وگفت: براساس راهکارهای ارائه شده توسط گروه اندیشه ورز شهرستان در حوزه مسائل اجتماعی ،استفاده از ظرفیت مساجد برای استقرار سمنها وکانون های مردم نهاد میتواند بسیاراز معضلات در حوزه اجتماعی را پوشش دهد.
وی  بر تمدید 6 ماهه قراداد استقرار شیلتر توسط شهرداری تاکید کردو افزود: وجود پناهگا شبانه می تواند بسیاری از معتادان متجاهر در سطح شهرستان را تا مدتی ساماندهی کند تا زمانیکه دو کمپ برادران هم در شهرستان راه اندازی شود.
رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گنبدکاووس همچنین افزود: دستگاههای اجرایی موظفند اماکن و تجهیزات خود را در اختیار اجرای طرحهای ویژه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و سمنهای اجتماعی قرار دهند زیرا معضل شیوع مواد مخدر خانواده ها و جوانان را تحت تاثیر قرار میدهد.
دهرویه با تشکر از مردم برای حضور در اجتماع بزرگ امت رسوالله که در پارک شهرداری برگزار شد گفت: دشمن با استفاده خلاهای فرهنگی و اجتماعی وبا جنگ رسانه ای توانست جوانان مغفول را جذب کند و باعث اغتشاش شود اما حضور با شکوه مردم در اجتماع بزرگ بانوان نشان داد که مردم پای این نظام هستند و هر چه داریم از برکت این نظام است نظامی که باخون شهیدان به ثمر نشسته است.
  وی بر لزوم کارزار رسانه ای تاکید کرد وگفت: همچنانکه رعایت نکردن حجاب یک تعلیم است مصرف مواد مخدر در انظار عمومی توسط معتادان متجاهر یک تعلیم بد است که جوانان کنجکاو را به سمت خود می کشاند.
رضا اصالتی معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری ویژه گنبدکاووس نیز در این جلسه با قرائت صورتجلسه گفت: 57 برنامه در هفته مبارزه با مواد مخدر در شهرستان تدارک دیده شده بود که باید توسط ادارات به فرمانداری مکتوب ارسال شود.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 139
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3440

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 550
بازدید دیروز: 664
بازدید ماه:7675
بازدید سال:22474
بازدید کل:1184797