عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیگیری مسائل فضای آموزشی هنرستان فاطمه زهرا(س) از اولویتهای شورای آموزش و پرورش گنبدکاووس است

معاون استاندار و فرماندارویژه

پیگیری مسائل فضای آموزشی هنرستان فاطمه زهرا(س) از اولویتهای شورای آموزش و پرورش گنبدکاووس است

پیگیری مسائل فضای آموزشی هنرستان فاطمه زهرا(س) از اولویتهای شورای آموزش و پرورش گنبدکاووس است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان از تشکیل هیئت اندیشه ورز فرهنگی در این شهرستان خبرداد و گفت: در این هیئت مسایل مهم فرهنگی آموزشی و اجتماعی واکاوی و تحلیل می‌شود.
مهدی دهرویه پرورش را در کنار آموزش لازم و ضروری دانست و با اشاره به لزوم رعایت حجاب و عفاف در مدارس وجود رگه‌هایی از سند ۲۰۳۰ در برخی مدارس را علت وقوع اتفاقات اخیر در کشور اعلام و بر هوشیاری مدیران و معلمان تاکید کرد و گفت: باید جهاد تبیین در مدارس اعمال شود.
وی در خصوص زمین باغ اعتصامی با کاربری آموزشی گفت:برای رفع کمبود فضای آموزشی زمین ۲۰۰۰ متری این باغ با زمینی دیگر تهاتر خواهد شد.
مدیر کل آموزش و پرورش گلستان گفت:گلستان جزو ۵استان برتر کشور در ۷ شاخصه ارزیابی آموزش وپرورش است.
محمد رضا نظری با بیان اینکه گیاهان دارویی در گلخانه ۴۰۰ متری یکی از هنرستانها تولید و به فروش رفت تصریح کرد: آموزش و پرورش استان تلاش می‌کند، دیپلماسی مهارتی ایجاد کند تا دانش و مهارت بومی استانی و شهرستانی به کشورهای دیگرصادر شود.
عبدالقادر ظفر معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس گفت:باید فضای آموزشی و تجهیزات لازم شامل "میز، نیمکت و صندلی" برای مدارس تامین شود.
وی جمعیت دانش آموزی سال تحصیلی جدید گنبدکاووس را حدود ۹۶ هزار نفر از پیش دبستانی تا متوسطه دوره دوم اعلام کرد و افزود: این تعداد دانش آموز در ۵۷۰ آموزشگاه واقع در مناطق شهری و روستایی این شهرستان مشغول تحصیل هستند.
ظفر اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده در قالب پروژه مهر، در سال تحصیلی جاری مشکل خاصی در بحث کمبود کلاس درس و معلم نداریم اما باید از هم اکنون برای تامین فضاهای آموزشی و تجهیزات موردنیاز برنامه ریزی کرد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 228
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3435

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  مهر 1403  »    >
شیدسچپج
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 376
بازدید دیروز: 6063
بازدید ماه:8230
بازدید سال:111032
بازدید کل:1273355