عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ۱میلیون و ۱۰۰ هزار نفر تکواندو کار ثبت شده در کشور وجود دارد

معاون استاندار و فرماندارویژه

۱میلیون و ۱۰۰ هزار نفر تکواندو کار ثبت شده در کشور وجود دارد

۱میلیون و ۱۰۰ هزار نفر تکواندو کار ثبت شده در کشور وجود دارد

دیدار مهدی دهرویه معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس ، مهندس هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو،، محمدرضا میرنیا معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه، دکترعباسی رئیس کمیته امور استانها و مجامع فدراسیون، دکترنوری رئیس هئیت تکواندو استان گلستان وهئیت همراه با برادران ابراهیمی (حاج سلطان  و دکترمحمود ) مالکان گروه صنعتی صباح
با اشاره به قابلیتهای ورزشی این شهرستان به ظرفیت خیرین این شهرستان در اسپانسری تیم تکواندو اشاره کرد.
رئیس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه تکواندو در خانواده ها رسوخ پیدا کرده و قهرمانان از ورزشهای دیگر فرزندانشان را به رشته تکواندو هدایت میکنند گفت: در حال حاضر ۱میلیون ۱۰۰ هزار تکواندو کار و ۱۲ هزار مربی و ۱۲ هزار داور ثبت شده در کشور داریم.
هادی ساعی افزود: کرونا یک وقفه یک ساله را در ورزش تکواندو بوجود آورد با این حال ورزشکاران در دوران کرونا علارغم تعطیلی باشگاه ها به فعالیت های خود از طریق فضای مجازی ادامه دادند. وی همچنین به مشکلات ارزی و پولی و کمبودهای فدراسیون در اعزام ورزشکاران به مسابقات بین المللی سخن گفت.
وی با بیان اینکه اموزش ها و دوره های دانش افزایی ویژه تکواندوکاران، مربیان و داوران در دوران کرونا آنلاین برگزار شد، گفت: بلافاصله بعد از پایان محدودیت های کرونایی و آغاز فعالیت مجدد باشگاه ها ، فعالیت های حضوری از سر گرفته شد.
ساعی در ادامه سخنان خود به مشکلات و کمبودهای فدراسیون و بودجه ۴ میلیاردی آن اشاره کرد و گفت: این مبلغ در اعزام اول ورزشکاران به کره به اتمام رسید.
دکتر محمود ابراهیمی مدیر بازرگانی صنعتی صباح  در این دیدار در  گزارشی از وضعیت گروه صنعتی صباح، گفت این مجموعه قریب به ۲۰ سال است که محصولات لبنی تولید می‌کند و روزانه هزار تن شیر خام دریافتی از کارخانه‌های دیگر دارد.
دکتر ابراهیمی افزود: این گروه صنعتی دارای ۱۱ شرکت برای تکمیل زنجیره‌ی ارزش گروه، از تامین تا توزیع و فروش است؛ با بهره‌برداری از کارخانه‌های گوناگون تولیدی لبنی و تاسیس شرکت‌های بازرگانی مورد نیاز از جمله صنایع شیر فجر گنبد، تولیدی فرآورده‌های لبنی گلستان، صنایع شیر فجر آساک قوچان، صباح پودر فجر، صنایع بسته‌بندی فجر گلستان، خوراک دام و طیور مینو صباح، صباح پخش فجر گنبد (شامل ۱۵ شرکت برای توزیع محصولات)، صباح شیر فجر، بازرگانی فجر صباح جهان، سردخانه تهران و شرکت نوین ظرف صباح، کسب‌وکار خود را توسعه داده است. و دارای خیریه و مدرسه غیر انتفاعی است


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 226
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3376

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 102
بازدید دیروز: 597
بازدید ماه:2497
بازدید سال:17296
بازدید کل:1179619