عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » سامانه یکپارچه برای گزارشات مردمی در حوزه قاچاق کالا وجود ندارد

معاون استاندار و فرماندارویژه

سامانه یکپارچه برای گزارشات مردمی در حوزه قاچاق کالا وجود ندارد

سامانه یکپارچه برای گزارشات مردمی در حوزه قاچاق کالا وجود ندارد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: در سطح کشور و استان سامانه یکپارچه برای گزارشات مردمی در حوزه قاچاق کالا وجود ندارد و این یک معضل در جامعه است.
مهدی دهرویه در جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز شهرستان اظهار کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی و تورم حاصل از ارز ترجیحی می بایست نسبت به حوزه قاچاق کالا و ارز حساسیت بیشتری نشان دهیم زیرا مسئولیت ما در این حوزه سنگین تر است.
وی تصریح کرد: با توجه به نظارت تیم های مشترک ادارات بر تنظیم بازار و بازدیدهای مشترک، تدابیری اندیشیده که این تیم بصورت چند وجهی عمل کرده  و در نظارت ها چند بعد از موضوعات را بررسی و نظارت کنند.
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برخی از موضوعات مانند قلیان، مواد مخدر و غیره برای عموم مردم یک قبح بوده و قاطبه مردم به حذف ان از جامعه موافق هستند باید در حوزه قاچاق کالا نیز چنین مصدایقی فرهنگ سازی شود تا خود مردم نسبت به این موضوع حساسیت نشان داده و سعی در حذف آن در جامعه داشته باشند.
وی ادامه داد: متاسفانه در سطح کشور و استان سامانه یکپارچه ای برای گزارشات مردمی در حوزه قاچاق وجود ندارد و همین موضوع سبب عدم حساسیت مردم نسبت به آن شده است.
دهرویه گفت: تمام گلوگاه ها و نقاط حساس مبادی قاچاق شناسایی شده و متلاشی شود تا عرصه بر قاچاقچیان و سودجویان تنگ شده و آنها فعالیت خود را در معرض خطر ببینند.
وی ادامه داد: با توجه به بررسی انجام شده و اعترافات سازمان اموال تملیکی استان مبنی بر اینکه بیشترین قاچاق کالا و ارز در استان گلستان در شرق انجام می شود نیاز به انبار اموال تملیکی در این حوزه است که تاکنون دو مکان به این منظور شناسایی و به استان معرفی شده که در صورت تایید، کالاهای قاچاق کشف شده در این مکان نگهداری خواهد شد تا پروسه قانونی خود را طی کند


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 139
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3357

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اسفند 1402  »    >
شیدسچپج
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 45
بازدید دیروز: 123
بازدید ماه:9240
بازدید سال:92485
بازدید کل:1162304