عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ورزش یکی از بهترین ظرفیت‌ها برای پُر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان است

معاون استاندار و فرماندارویژه

ورزش یکی از بهترین ظرفیت‌ها برای پُر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان است

ورزش یکی از بهترین ظرفیت‌ها برای پُر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان است

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس درجلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان با اشاره به افزون بر ۲ سال تعطیلی فعالیت‌های عمومی و تخصصی مرتبط با اوقات فراغت و ازدواج گفت: با بهبود شرایط کرونایی باید با برنامه نگاه مدون و تخصصی و کار و تلاش مضاعف در هر یک از این ۲ حوزه اقدامات خوبی انجام شود.
مهدی دهرویه افزود: ورزش یکی از بهترین ظرفیت‌ها برای پُر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان است که باید شرایط و امکانات لازم توسط ادارات و نهادهای گنبدکاووس فراهم شود ضمن اینکه نظارت بر سالم بودن فضاهای ورزشی ضروری است.  
وی اضافه کرد: گنبدکاووس به دلیل استعدادهای ورزشی رتبه نخست گلستان را دارد اما به لحاظ زیرساخت‌ها و امکانات مرتبط از محروم‌ترین شهرستان‌های استان است که باید ضعف‌ها و کمبودهای زیرساختی آن با تلاش مسوولان استان و کشور جبران شود.
دهرویه با مهم دانستن مساله ازدواج جوانان گفت: برای تشویق و ترغیب نسل جوان به ازدواج باید دوره‌های آموزشی ایجاد انگیزه برای آنها برگزار شود ضمن اینکه توجه به مباحث تقویت و استحکام بنیان خانواده‌ها، حجاب و عفاف و سواد رسانه‌ای آنها باتوجه به تهدیدها و خطرات فضای مجازی و جنگ نرم دشمنان ضروری است.
همچنین سرپرست اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس نیز دراین جلسه از اعضا خواست ظرف سه روز آینده برنامه‌های پیشنهادی خود را در خصوص ۲ موضوع اشاره شده (اوقات فراغت و هفته ازدواج آسان ۱۰ تا ۱۶ تیرماه) به دبیرخانه ارسال نمایند.  
ساسان معین گفت: به سبب مشکلات ادارات و نهادها و یا اشخاص حقیقی در واگذاری زمین همراه با انتقال سند مالیکت جهت ساخت خانه جوانان در گنبدکاووس، اداره ورزش و جوانان آمادگی دارد در صورت رفع موانع قانونی، خانه جوانان را در بخشی از فضاهای مازاد ورزشی خود احداث نماید


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 147
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3352

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 564
بازدید دیروز: 1213
بازدید ماه:2362
بازدید سال:17161
بازدید کل:1179484