عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر

معاون استاندار و فرماندارویژه

پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر

پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر

“بسم الله الرحمن الرحیم”
گسترش مصرف مواد مخدر و اعتیاد به‌عنوان یکی از تهدیدکننده‌های اصلی پیشرفت، رفاه و امنیت جامعه بشری به شمار می رود که دارای ابعاد بحرانی است.
ورود مواد مخدر صنعتی وگسترش دامنه و انواع مواد مخدر و روانگردانها، بر دشواری ها و سیاهی‌های ناشی از پدیده اعتیاد و قاچاق افزوده است.
از وابستگی به موادمخدر باید پیشگیری و دانش کنترل موادمخدر نیز توسعه یابد. مبارزه با این پدیده شوم یکی از مهم‌ترین عوامل در کاهش آسیب‌های اجتماعی محسوب می‌شود.
شهرستان گنبدکاووس در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر قرار دارد و نیروی انتظامی با مبارزه دائمی و تقدیم شهدای گرانقدر، همواره در راستای تامین امنیت پیشگام بوده است.
مقام معظم رهبری ، غرق کردن نسل جوان در فسادهای گوناگون و اعتیاد به مواد مخدر و شک آور یک سیاست پیاده شده استعمار و استکبار است.
بدون شک کنترل و کاهش معضل مواد مخدر و اعتیاد به‌عنوان اولویت‌دارترین آسیب اجتماعی، مستلزم مشارکت موثر و حداکثری، همکاری و هم‌افزایی نهادهای مختلف حاکمیتی، قضایی، انتظامی، امنیتی و اجرایی استان و استفاده از طرح های کارشناسی و نوآورانه برای امر پیشگیری در اعتیاد و ظرفيت گروه‌هاي مرجع اجتماعی به ويژه تشكل‌های مردم نهاد، فعالان اجتماعی، خيران و سایر اقشار در راه مبارزه با مواد مخدر می باشد.
اینجانب با گراميداشت روز جهانی و هفته مبارزه با مواد مخدر، از تلاش‌های موثر و ایثارگرانه همه‌ی دست اندرکاران عرصه پرخطر و گسترده مبارزه با مواد مخدر بویژه دستگاه ها و نهادهای ستادی، اجرایی، نیروهای انتظامی، نظامی، امنیتی، قضایی، اطلاعاتی و اعضا شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان قدردانی می کنم. سلامتی و توفیق روز افزون برای همگان را در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) از درگاه خداوند متعال خواستارم.

مهدی دهرویه
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 192
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3346

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 34
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:840
بازدید سال:840
بازدید کل:1163163