عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک معاون استاندارو فرماندار ویژه گنبدکاووس به مناسبت هفته قوه قضاییه

معاون استاندار و فرماندارویژه

پیام تبریک معاون استاندارو فرماندار ویژه گنبدکاووس به مناسبت هفته قوه قضاییه

پیام تبریک معاون استاندارو فرماندار ویژه گنبدکاووس به مناسبت هفته قوه قضاییه


مهندس مهدی دهرویه با صدور پیامی هفته قوه قضاییه را به مسوولان و دست‌اندرکاران این حوزه تبریک گفت

متن پیام به شرح زیر می باشد:
بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَنِ ٱلرَّحِیمِ
هفته اول تیر ماه یادآور سالروز فاجعه جانسوز و دردناک شهادت دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران گرانقدر انقلاب اسلامی است که بنا به تجلیل از معمار بزرگ دستگاه قضایی کشور، هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است.
 نامگذاری یکم تا هفتم تیر ماه به نام هفته قوه قضائیه، فرصتی مغتنم برای تکریم از خادمان و تلاش گران خدوم و متعهد عرصه قضا و عدالت گستری و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام این عرصه و نیز تبیین اهمیت و جایگاه خطیر دستگاه قضایی در جامعه است.
همواره قوه قضائیه با اقتدار و رعایت موازین قسط و عدل اسلامی در راستای تحقق عدالت در جامعه گام برداشته و با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمود‌ها و ارشادات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در گام دوم انقلاب مسئولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت عهده‌دار است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، شهید آیت‌الله بهشتی را عالمی متفکر و نظریه‌پرداز، شخصیتی برجسته و حقیقتاً انقلابی، مؤمن، متشرع و بسیار مؤثر خواندند و افزودند: شهید بهشتی با پایه‌گذاری کار دشوار و بزرگ ایجاد دادگستری اسلامی و نقش‌آفرینی در تدوین قانون اساسی حق بزرگی بر گردن کشور و ملت دارد و این حق باید شناخته و ادا شود.
 بی تردید قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقشی بی بدیل در پاسداری از ارزش ها، کرامت انسانی و آزادی های مشروع شهروندان ایفا و در اجرای عدالت و تحقق حکومت عادلانه اسلامی شهدایی را تقدیم انقلاب نموده است که شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، گواهی روشن براین مدعاست.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر دکتر بهشتی (ره) و یاران باوفایش، هفته قوه قضائیه را به مجموعه متعهد و خدوم این قوه خاصه مدیران و همه کارمندان وکارکنان دادگستری شهرستان گنبدکاووس که در امر پیشگیری از جرم، برخورد قاطع با متخلفان و قانون شکنان و ایجاد جامعه ای امن  سلامت، تلاش‌های موثر وفراوانی داشته اند تبریک و تهنیت عرض نموده، موفقیت و تاییدات الهی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای همه عزیزان آرزومندم.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 195
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3344

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 28
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:834
بازدید سال:834
بازدید کل:1163157