عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرماندار ویژه : برضرورت برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه کرامت، سالروز ارتحال امام و قیام ۱۵ خرداد تاکید کرد

معاون استاندار و فرماندارویژه

فرماندار ویژه : برضرورت برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه کرامت، سالروز ارتحال امام و قیام ۱۵ خرداد تاکید کرد

فرماندار ویژه : برضرورت برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه کرامت، سالروز ارتحال امام و قیام ۱۵ خرداد تاکید کرد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس درجلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی شهرستان گنبدکاووس با تاکید برضرورت برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه کرامت، سالروز ارتحال امام و قیام ۱۵ خرداد، از ادارات و نهادهای این شهرستان خواست تا از برگزاری بدون اطلاع برنامه‌های این ایام پرهیز کنند.   
مهدی دهرویه گفت: موقعیت گنبدکاووس به‌عنوان شهرستان تلفیقی و تقریبی می‌طلبد تا اجرای مراسم‌ها در مناسبت‌های ملی و مذهبی با برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح انجام شود.
امام جمعه گنبدکاووس نیز در این نشست با تسلیت به خانواده جانباختگان حادثه متروپل شهر آبادان گفت: این اتفاق به سبب بد مدیریتی و سهل انگاری اتفاق افتاد که نشان می‌دهد در تصمیم گیری‌ها و نظارت‌ها خوب عمل نشده است.  
حجت الاسلام محمود ترابی همچنین با تسلیت ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد افزود: انقلاب اسلامی هرچه دارد به برکت تلاش‌ها و رهنمودهای بنیانگذار جمهوری اسلامی است که باید مراسم‌های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) متناسب با جایگاه آن رهبر و مرد الهی برگزار شود.
سیداحسان بنی فاطمه افزود: امسال در دهه کرامت، خدام رضوی در قالب کاروان مردمی زیرسایه خورشید ۱۷ و ۱۸ خرداد در  گنبدکاووس خواهند بود.
وی اضافه کرد: درمدت حضور کاروان رضوی در گلستان برنامه‌های متنوع فرهنگی در شهرهای استان توسط حوزه هنری انجام خواهد شد که تعویض پرچم جمهوری اسلام با پرچم منور رضوی، عیادت از بیماران، دیدار با مددجویان اداره زندان‌ها و برپایی نمایشگاه آثار هنری (نقاشی و خوشنویسی) ویژه دختران مقطع متوسطه بخشی از این برنامه‌ها خواهد بود.  
بنی فاطمه ادامه داد: پردیس سینمایی گنبدکاووس دارای ۶ سالن نمایشی با ظرفیت ۴۰۰ نفر است که روز ۱۸ خرداد باحضور رییس حوزه هنری کشور افتتاح خواهد شد.
همچنین در ادامه این نشست رییس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس گفت: علاوه بر برنامه‌های دهه کرامت به سبب در پیش بودن سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد ویژه برنامه‌های متنوعی توسط ادارات و نهادهای این شهرستان برگزار که در زمان مناسب اطلاع رسانی خواهد شد.
حجت الاسلام احمدرضا کریمی افزود: کرسی تلاوت قرآن و سخنرانی علما و روحانیون در مساجد مناطق شهری و روستایی درخصوص اندیشه‌های امام راحل، گردهمایی علمای شیعه و اهل سنت، همایش هویت زن مسلمان در اندیشه امام راحل و برگزاری مراسم سالروز ارتحال امام توسط اتاق اصناف از جمله این برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد در گنبدکاووس است


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 276
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3321

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اسفند 1402  »    >
شیدسچپج
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 55
بازدید دیروز: 123
بازدید ماه:9250
بازدید سال:92495
بازدید کل:1162314