عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » کار خیرین مدرسه ساز باید تسهیل شود

فرمانداری ویژه شهرستان گنبد کاووس

کار خیرین مدرسه ساز باید تسهیل شود

کار خیرین مدرسه ساز باید تسهیل شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس گفت: دستگاههای خدمات رسان شهرستان باید در ارائه خدمات به خیرین مدرسه ساز تسهیلات لازم را پیش بینی کرده و از اطاعه وقت آنها خودداری کنند.
مهندس حمیدی درهمایش خیرین مدرسه ساز این شهرستان افزود: دستگاه هایی مانند آموزش و پرورش بایستی تعامل دو سویه با خیرین داشته باشند و مسیرها را کوتاه و شفاف نمایند.
وی اضافه کرد: پاداش واقعی کاری را که خیرین مدرسه ساز می کنند، فقط خداوند می تواند بدهد و قدردانی هایی که امروزه انجام می شود صرفا در راستای انجام وظیفه است.
معاون استاندار گلستان ادامه داد: با آماری که ارائه شده، تا کنون خیرین مدرسه ساز گنبد 97 مدرسه را ساخته و یا مقاوم سازی نموده اند.
وی افزود: با روندی که خیرین در پیش گرفته اند، بزودی صدمین مدرسه نیز تحویل آموزش و پرورش خواهد شد و لذا ضرورت دارد جشن بزرگی به این مناسبت در شهرستان برگزار شود.
وی با اشاره به افزایش جمعیت و نیازهایی که به تبع آن درست می شود، افزود: این امر ایجاب می کند، درمدرسه سازی و بازسازی مدرسه های قدیمی گام های بزرگی برداشته شود.
مهندس حمیدی خواستار جذب و مشارکت سایر مردم از طریق ابزارهایی مانند شبکه های اجتماعی و فضای مجازی تبادل اطلاعات شد.
فرید عابدی رییس انجمن خیرین مدرسه ساز شهرستان گنبد هم گفت: از بدو تاسیس این انجمن، خیرین توانسته اند 50 مدرسه را به صورت مشارکتی با آموزش و پرورش احداث کنند و 47 مدرسه را هم خود خیرین ساخته و تحویل آموزش و پرورش داده اند.
وی افزود: علاوه براینها، خیرین مکان هایی مانند سرایداری مدارس، کتابخانه و محوطه سازی نیز انجام داده اند.
عابدی ادامه داد: در سال جاری 14 قطعه زمین از سوی خیرین اهدا شده که فقط در یک مورد یکی از خیرین به نام چوپانی زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع را در شهر گنبد برای ساخت مجتمع آموزشی تخصیص داده و ساخت آن را نیز برعهده گرفته است.
وی ادامه داد: امسال همچنین یک مدرسه 6 کلاسه به همت آیت الله نورمفیدی ساخته و بهره برداری رسید و چهار مدرسه هم مراحل پایانی را طی می کند.
عابدی از افتتاح یک مدرسه 6 کلاسه مشارکتی با هزینه دو میلیارد ریال هم خبرداد و گفت: در شرایطی که امروزه مشکلات اقتصادی همه را رنج می دهد، خیرین بدون چشمداشتی ، همچنان در امرمدرسه سازی فعال خواهند بود.
محمد حسین کمیلی رییس مجمع خیرین مدرسه ساز گلستان هم در این جلسه کار خیرین مدرسه ساز را ستود و گفت: کارهایی که خیرین مدرسه ساز می کنند در جهت تربیت آینده سازان کشور است.
وی گفت: این مجمع برای گسترش مدرسه سازی در صدد است دایره فعالین مدرسه ساز را گسترش داده و از نیروهای جدید استفاده نماید.
وی ادامه داد: بسیاری از معلمین و دانش آموزان به صورت ماهانه کمک هایی را برای مدرسه ساز اختصاص می دهند که از محل این کمک ها مدرسه هایی ساخته شده و به نام فرهنگیان نامگذاری می شوند

کار خیرین مدرسه ساز باید تسهیل شود


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 961
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 331

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 374
بازدید دیروز: 664
بازدید ماه:7499
بازدید سال:22298
بازدید کل:1184621