عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها باید جهادگرانه تبیین شود

معاون استاندار و فرماندارویژه

مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها باید جهادگرانه تبیین شود

مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها باید جهادگرانه تبیین شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس اجرای طرح حذف ارز ترجیحی به منظور مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها را از اقدامات مهم و درست دولت دانست و در جمع نیروهای ناحیمه مقاومت بسیج سپاه گفت: طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها ضرورت امروز ممکلت است که دولت توانست از هدررفت میلیاردها تومان پول از جیب مردم به جیب کشورهای دیگر جلوگیری کند.
وی با بیان اهمیت حفظ امنیت و پاسداری از خون شهدا در خصوص از آغاز کار قرارگاه شهید امانی در نظارت این نیروها بر بازار کالا خبر داد و گفت:بسیجیان میتوانند با جهاد تبیین در بین مردم و اطلاع رسانی تخلفات به دستگاههای متولی به اجرای این جراحی بزرگ اقتصادی که دولت شجاعانه به آن دست زد کمک کنند.
وی با اشاره به سوژه سازی جریانهای معاند گفت: شهرستان گنبدکاووس به سبب وحدت بین شیعه و سنی همواره مورد توجه این رسانه هاست باید حرف و انتظارات مردم شنیده و ابهامات برطرف شود و مردم باید در اجتماعات سالم مطالبه‌گری خود را داشته باشند و نگذارند دشمنان از این فرصت برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنند.
وی به توصیه مقام رهبری در خصوص اینکه انقلابی بمانید و تلاش کنید دین خدا و ارزشهای دینی و عدالت ساری و جاری باشد و سبک زندگی دینی و ایمانی قوی در جامعه توسعه یابد اشاره کرد و گفت: این روحیه انقلابی وجود دارد.
به گفته وی، دشمنان نظام به دنبال این هستند که به مردم القاء کنند که اسلام یک چیز دیگر است و آنچه که در کشور و نظام اسلامی اجرا می‌شود اسلام نیست و تحلیل غلط بین مردم داشته باشند.
وی گفت:در جامعه برخی مشکلات، سوءتدبیرها و مسایل و مشکلات اقتصادی وجود دارد، اما دولتمردان به دنبال رفع این مشکلات هستند.
معاون استاندار وفرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه انقلابیگری با انقلابی نمایی فرق دارد به ویژگیهای انقلابیگری از دیدگاه رهبری اشاره و اظهار داشت: انقلابیگری یعنی پایبندی به مبانی و ارزشهای اساسی اسلام و انقلاب و تقوای سیاسی یعنی انسان از لغزشگاه‌هایی که دشمن می‌تواند از آن استفاده بکند پرهیز بکند.
وی تاکید کرد: انقلاب ماندن یعنی هرگز از رسیدن به آن اهداف بلند و آرمان‌های بلند منصرف نشویم و به استقلال کشور پایبند باشیم و در مقابل فشارها تسلیم نشویم و دشمن را باید شناخت، نقشه‌ی او را فهمید، از تبعیت دشمن سر باز زد.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 370
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3304

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 108
بازدید دیروز: 351
بازدید ماه:693
بازدید سال:15492
بازدید کل:1177815