عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » مسائل فرهنگي بايد موضوع پايان نامه دانشگاهيان قرار بگيرد


مسائل فرهنگي بايد موضوع پايان نامه دانشگاهيان قرار بگيرد

فرماندار ويژه شهرستان گنبد كاووس در جلسه هم انديشي فرهنگي اين شهرستان كه در نماز جمعه برگزار شد با بيان اينكه بحث فرهنگ يك بحث زير بنايي است. اظهار داشت: مولفه هاي فرهنگي مهمترين شاخصه ها است و حكم فونداسيون يك زير بناي مستحكم را دارد. مهندس حميدي ياد آور شد: فرهنگ مقوله اي حساس و زيربنايي است كه نياز به كار برنامه ريزي شده دارد.

وي همچنين خاطر نشان كرد: برخورد با فرهنگ و دامن زدن به آن بازي با آتش است و برخورد با مسائل فرهنگي نياز به تدابير و برنامه ريزي مفصل دارد.

فرماندار ويژه شهرستان گنبد كاووس تصريح كرد: در بحث توسعه اولويت اول توسعه فرهنگي است بعد توسعه اقتصادي اجتماعي و ديگر مولفه هاي پيشرفت.

مهندس حميدي افزود: در حوزه مباحث فرهنگي بايد دانشگاهيان و افراد صاحب نظر و علماي حوزه دخيل باشند و بايد كار كارشناسي صورت بگيرد و نتايج اين جلسات در اختيار مسئولان امر قرار بگيرد تا در شوراي فرهنگ عمومي مصوب و اجرايي شود.

وي توجه به موضوعات پايان نامه اي و قرار دادن موضوعات فرهنگي در اولويت پايان نامه هاي دانشگاهي را از راهكارهاي مناسب براي بهره برداري مناسب از افكار و انديشه ها در ارتقاء فرهنگ بر شمرد.

در پايان فرماندار ويژه گنبد كاووس، رئيس اداره تبليغات اسلامي را مامور كرد تا نسبت به تشكيل كميته كارشناسي فرهنگي متشكل از كارشناسان مجرب دانشگاهي و حوزوي شوراي فرهنگ شهرستان اقدام و افراد پيشنهادي را به همراه شرح وظايف كميته مذكور به شوراي فرهنگ عمومي جهت تصويب نهايي پيشنهاد نمايد.

حجت الاسلام سبحاني امام جمعه گنبد كاووس نيز در اين جلسه بر لزوم اجرايي كردن راهكارهاي فرهنگي تاكيد كرد و يادآور شد: ستاد امر به معروف و شوراي فرهنگ عمومي و جلسه هم انديشي فرهنگي بهتر است با يكديگر ادغام شود تا نتايج بهتري از اين جلسات عايد شهرستان شود و در اين خصوص به فرمايشات مقام معظم رهبري توجه ويژه اي شود.

وي با بيان اينكه انقلاب ما يك انقلاب فرهنگي بود و توجه به اعتقادات ديني زير بناي اين نظام است خاطر نشان كرد علت پيروزي مردم اعتقادات و باور مردم بود كه توطئه دشمنان را خنثي كرد.

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : admin
  • بازدید : 1172
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 33

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 331
بازدید دیروز: 597
بازدید ماه:2726
بازدید سال:17525
بازدید کل:1179848