عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » خدمات ارزشمند بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باید برای مسئولان و مردم تبیین شود

معاون استاندار و فرماندارویژه

خدمات ارزشمند بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باید برای مسئولان و مردم تبیین شود

خدمات ارزشمند بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باید برای مسئولان و مردم تبیین شود


معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در نشست مشترک با مدیر کل بنیاد مسکن گستره کاری بنیاد مسکن را وسیع دانست و افزود: در راستای جهادتبیین باید خدمات بنیاد مسکن به مردم اطلاع رسانی شود و همه در جریان خدمات این نهاد انقلابی قرار بگیرند.
مهدی دهرویه ظرفیت بنیاد مسکن را راهی برای برون رفت از مسائل مالکیتی روستاها و اجرای طرحهای محرومیت زدایی برشمرد و افزود: ظرفیتهای ناشناخته بنیاد مسکن باید برای مسئولان و مردم تبیین شود.
وی افزود: در این راستا نقشه راه را بنیاد مسکن ترسیم می‌کند و ما موانع را برمی‌داریم.
وی بنیاد مسکن را حلقه ارتباط بین مردم و مسوولان در اجرای طرحهای نوسازی وبهسازی و عمران و آبادانی روستاها دانست و افزود: باید با استفاده از توان دهیاران و متنفدین مردم را در خصوص خدمات بنیاد مسکن اقناع کنیم و با کم کردن فاصله بین مردم و دولت، بر نهادینه کردن باور و درک جایگاه وتوان حاکمیتی در حل مسائل مردم تلاش کنیم و با ظرفیت سازی برای عمران و آبادانی روستاها ید واحده باشیم.
وی بر تشکیل کمیته تخصصی رفع موانع و حل مسائل بر سر راه اجرای طرحهای بنیاد مسکن در روستاها تاکید کرد و خواستار بومی سازی قواعد و مسائل پیش روی مالکیت مرزنشینان و پیشگیری از مهاجرت آنها شد و افزود: در فعالیتهای بنیاد مسکن از طرحهایی که به حضور و ماندگاری مرزنشینان کمک کند حمایت خواهیم کرد.
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان نیز گفت: ۶۰ درصد املاک روستاییان گنبدکاووس سند مالکیت ندارند حسینی از صدور سند مالکیت روستایی با همکاری بنیاد مسکن و اداره ثبت اسناد و املاک به مالکان روستایی خبر داد که بدون حضور روستاییان با هزینه‌ای اندک صادر می‌شود.
حسینی راهکار برون رفت از مشکلات مالکیتی روستایی در شهرستان گنبدکاووس را طرحهای بنیاد مسکن ونگاه ویژه به اعتبارات تملک داراییها در فصل بنیاد مسکن عنوان کرد و گفت: علاوه بر جذب اعتبارت استانی در بخش بهسازی و نوسازی مسکن روستایی اعتبارات دیگری را نیز جذب خواهیم کرد و طرحهایی هم برای تحرک اقتصاد روستایی داریم.
وی با بیان اینکه در۱۶۱ روستای شهرستان گنبدکاووس از ۴۷ هزار مسکن روستایی ۲۷ هزار مسکن مقاوم نیستند و این شهرستان به دلیل مشکلات مالکیتی از میانگین استانی کمتر است افزود: در سال ۱۴۰۰ تاکنون ۱۱هزار و ۲۳۰ واحد مسکونی روستایی مقاوم‌سازی شده در شهرستان گنبدکاووس افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
در ادامه بخشدار مرکزی و داشلی برون هم در خصوص مشکلات مالکیتی املاک روستایی وطرح های هادی و لزوم پیشگیری از مهاجرت روستاییان و مرزنشینان به شهر نظرات خود را بیان کردند


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 141
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3292

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 95
بازدید دیروز: 227
بازدید ماه:95
بازدید سال:14894
بازدید کل:1177217