عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی

معاون استاندار و فرماندارویژه

پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی

پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی

مهندس مهدی دهرویه با صدور پیامی فرارسیدن روز ۲۹ فروردین؛ روز ارتش را به غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی تبریک گفت. ‎
متن کامل این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ارتش جمهوری اسلامی به عنوان بخش جدایی ناپذیر نیرو‌های مسلح و مقتدر ایران اسلامی، یک نماد و تجلی ماندگار از عزت، اقتدار، پایمردی و شجاعت در مسیر حفظ دستاورد‌های انقلاب و کیان دین و کشور است که با غیرت و و سلحشوری در عرصه‌ها و صحنه‌های خطیر جانبازی و ایثارگر برای وطن اسلامی حاضر است.
در دوران دفاع مقدس، ارتش دلیر و مقتدر ایران اسلامی در سایه رهبری حکیمانه امام راحل؛ زیباترین و حماسی‌ترین صحنه‌های جانفشانی را با نهادن جان خویش در کف اخلاص خلق نمود و با تداوم در این راه همراه با دیگر نیرو‌های مردمی و مسلح و سپاهیان و بسیجیان، در صیانت از تمامیت ارضی میهن اسلامی با پیروی از رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) با تمام قوا و توان، نقش و رسالت خود را ایفا می‌نماید.
ارتش جمهوری اسلامی در مقابله با شیوع کرونا با همه نیرو در راستای اجرای فرامین فرمانده معظم کل قوا؛ شجاعانه پا به میدان نهاد و در صحنه‌های خطیر این بیماری مهلک اوج ایثار و سلحشوری خود را برای حفظ سلامت و جان هموطنان به نمایش گذاشت.
تقدیر از سلحشوری‌ها و افتخارآفرینی‌های ارتش در مسیر حفظ نظام جمهوری اسلامی و عزت و اقتدار ایران، وظیفه آحاد ملت بزرگ و وظیفه شناس و ۲۹ فروردین، فرصتی مغتنم برای این مهم است.
اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام بویژه شهدای گرانقدر ارتش، فرارسیدن ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی و حماسه آفرینی نیروی زمینی قهرمان را به محضر فرماندهی معظم کل قوا و مردم انقلابی ایران اسلامی و شهرستان گنبدکاووس عزیز تبریک می‌گویم و از آستان خداوند سبحان، موفقیت و سربلندی این عزیزان را در حفظ و حراست از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستارم.

مهدی دهرویه
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 307
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3263

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 867
بازدید ماه:15290
بازدید سال:30089
بازدید کل:1192412