عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)

معاون استاندار و فرماندارویژه

پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)

پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)

معاون استاندار و فرماندار ویژه در پیامی به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: مجاهدت مومنانه و هوشمندانه سربازان گمنام امام زمان (عج) در تامین امنیت ستودنی است.
متن پیام مهندس دهرویه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
دفاع از حقوق مستضعفان و اجرای عدالت در اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) جایگاه ویژه‌ای دارد.
سالروز میلاد مسعود و خجسته یگانه منجی عالم بشریت، حضرت، ولی عصر (عج)، که ظهورش را به انتظار نشسته ایم تا زمین از رایحه محمدی او از صلح و عدالت لبریز گردد به نام "سربازان گمنام امام زمان (عج)"نام گذاری شده است.
عنوانی که به حق شایسته این دلاوران و ارکان مستحکم و شکست ناپذیر نظام در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
وزارت اطلاعات، جایگاه کلیدی، راهبردی و حیاتی در حفاظت و صیانت از ارزش‌های اسلامی و منافع ملی دارد و زنده نگه داشتن مجاهدت‌های خالصانه نیرو‌های آگاه، هوشیار و سلحشور آن که بی نام و نشان و گمنام در سنگر تامین امنیت و آرامش جامعه فعالیت می‌کنند وظیفه همگانی و قدرشناسی از نقش سترگ آن‌ها است.
دلاورانی که مسلما امنیت و آرامش کشور مدیون تلاش‌های مدبرانه و به خطر افتادن امنیت آن‌ها بوده و لازمه تحقق شعار "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها" حضور هوشمندانه و مقتدرانه آن‌ها در تامین امنیت در ابعاد مختلف است و مجاهدت مومنانه و هوشمندانه سربازان گمنام امام زمان (عج) در تامین امنیت ستودنی است.
 اینجانب فرخنده سالروز ولادت باسعادت امام عصر، مهدی موعود (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم شریف ایران اسلامی به خصوص مردم نجیب شهرستان گنبدکاووس و جان برکفان و غیورمردان وزارت اطلاعات، به ویژه همکاران اداره اطلاعات شهرستان گنبدکاووس تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم، یاد و خاطره شهدای امنیت را گرامی داشته و از درگاه پروردگار عدالت گستر، تعجیل در ظهور حضرت ولی عصر (عج) و سرفرازی همه مسلمین و مستضعفین جهان و عزت بیش از پیش ایران عزیز اسلامی را مسئلت دارم.

مهدی دهرویه
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 315
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3188

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 483
بازدید دیروز: 351
بازدید ماه:1068
بازدید سال:15867
بازدید کل:1178190