عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس به مناسبت روز پاسدار

معاون استاندار و فرماندارویژه

پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس به مناسبت روز پاسدار

پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس به مناسبت روز پاسدار

بسمه تعالی
"این ابتکار جالب که روزی به نام پاسدار را ارتباط بدهند با میلاد مسعود سیدالشهداء (سلام الله علیه)، یک ابتکار پرمغز و جهت‌دهی است. زیرا داعیه‌ سپاه پاسداران، داعیه‌ بزرگی است: پاسداری از انقلاب اسلامی، این هویت سپاه که هویت پاسداری است، این به معنای یک مفهوم محافظه‌کارانه تلقی نشود". رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)

بدون تردید شکوفایی تمدن نوین اسلامی، در گرو حراست و پاسداری از مبانی نظری و سیره های عملی دین مبین اسلام است و روز فرخنده میلاد حضرت امام حسین(علیه السلام ) از آن جهت، نماد پاسداری عنوان شد و روز پاسدار نام گرفت که آن امام همام، به معنای واقعی کلمه پاسدار اسلام بود.
حضرت سیدالشهدا(علیه السلام)سفینه نجاتی بود که با خون خود، شجره اسلام ناب محمدی را آبیاری کرد تا برای تمام قرون و اعصار پایدار بماند و در کلیه بلاد و سرزمین ها ریشه بدواند و وحدانیت خدای عزوجل را به اثبات برساند.
میلاد مسعود و سراسر فخر حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام )، موسم یادآوری حقیقت پاسداری از انسانیت و مرور این آیه شریفه است که؛ "إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَى مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنْفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیَقْتُلُونَ وَیُقْتَلُونَ (آیه ۱۱۱ سوره توبه) " و به راستی که نیکو روزی برای مرور مجاهدت های پاسداران حریم آزادگی و انسانیت در عرصه های مختلف فرهنگی، اعتقادی، سازندگی، نظامی و ... می باشد.
پاسداران در نظام مقدس جمهوری اسلامی در هر عرصه ای اعم از امنیتی، اقتصادی و سازندگی ورود کرده و خوش درخشیدند و بی شک فعالیت‌ هاشان در جهت تسهیل زندگی مردم و امورات جامعه بر هیچ کسی پوشیده نیست، نمونه و مصداق عینی این پاسداران جان برکف، سردارشهید حاج قاسم سلیمانی بود که در دفاع از کیان اسلام، مرزهای دنیا را درنوردید و خواب راحت را از چشم تمام ستمگران، مستبدان و تکفیری‌ها ربود، تا آن جا که طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب(حفظه الله)؛" سلیمانی عزیز، ملی‌ترین و امتی‌ترین شخصیت ایران و دنیای اسلام بوده و هست".
اینجانب ضمن عرض تهنیت و شادباش روز مبارک سوم شعبان المعظم که به میمنت ولادت باسعادت حضرت سید الشهدا (علیه السلام) به تدبیر امام راحل(رضوان الله تعالی علیه) روز پاسدار نام گرفته، برای همگان و بالاخص تمامی پاسداران غیور و ولایت مدار شهرستان گنبدکاووس توفیق کسب معرفت نسبت به وجود مقدس حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام ) و پیروی از مکتب ایشان را از درگاه حضرت احدیت مسئلت دارم. امید که همه ما پیروان راستین شریعت محمدی(صلوات الله علیه) و سیره اولیای الهی(علیهم السلام ) باشیم. ان شاء الله
مهدی دهرویه
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 155
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3170

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 421
بازدید دیروز: 1213
بازدید ماه:2219
بازدید سال:17018
بازدید کل:1179341