عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره

معاون استاندار و فرماندارویژه

پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره

پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره

متن پیام مهندس دهرویه به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
۱۴ اسفندماه گرامیداشت سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، هفته احسان و نیکوکاری نامگذاری شده است. در این راستا احیای سنّت حسنه انفاق و نیکوکاری، خاصه ترویج فرهنگ صدقه، خمس، زکات و… علاوه بر آن که انجام تکلیف شرعی و اجتماعی است، تأثیر بسزایی در راستای خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به طبقه محروم و نیازمندان جامعه داشته و پشتوانه ای مطمئن برای اجرای برنامه های کلان اقتصادی دولت در جهت فقر زدایی به شمار می رود.
پرواضح است که خدمات نهاد ارزشمند کمیته امداد با توجه به رسالت خطیر در کمک به اقشار ضعیف و کم بضاعت شهرستان گنبدکاووس تحت پوشش نهادهای حمایتی است، بسیار گسترده و حائز اهمیت است.
امروز شاهد گستره ای از خدمات متنوع و خدمتگزاری صادقانه نهاد ارزشمند کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) با حفظ کرامت مدد جویان در حوزه های مختلف در استان هستیم.
آنچه که در کنار زحمات و خدمات کمیته امداد و دیگر نهادهای حمایتی به نظر می رسد این است که امروز بیش از پیش نیازمند توانمند سازی مددجویان هستیم. در این راستا یکی از برنامه های مهم دولت عدالت محور توجه ویژه به قشر ضعیف و آسیب پذیر جامعه است.
اینجانب در پایان سالروز تأسیس کمیته امداد به فرمان حضرت امام خمینی (ره) که یکی از برکات بزرگ انقلاب اسلامی است را به همه ی تلاشگران خدوم این نهاد انقلابی، صمیمانه تبریک عرض نموده و امیدوارم با تقویت فرهنگ احسان و نیکوکاری و کمک به نیازمندان در جامعه، در کنار توانمندسازی مدد جویان و البته با تلاش جهادی و میدانی همه مسئولان دلسوز و متعهد، در آینده ای نزدیک شاهد برپایی «جشن محرومیت زدایی» در شهرستان گنبدکاووس عزیز  باشیم. انشاءالله

مهدی دهرویه
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 209
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3169

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 511
بازدید دیروز: 1213
بازدید ماه:2309
بازدید سال:17108
بازدید کل:1179431