عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ائمه جمعه گنبد: دولت بیش از پیش برای رفع مشکلات مردم تلاش کند


ائمه جمعه گنبد: دولت بیش از پیش برای رفع مشکلات مردم تلاش کند

ائمه جمعه گنبد: دولت بیش از پیش برای رفع مشکلات مردم تلاش کند

امامان جمعه شیعه و اهل سنت گنبدکاووس از آیت الله سیدابراهیم رییسی و اعضای کابینه وی درخواست کردند تا با روحیه انقلابی و جهادی و استفاده از ظرفیت مدیران توانمند برای رفع مشکلات مردم و جامعه بیش از پیش تلاش نمایند.
ائمه جمعه گنبدکاووس عصر امروز جمعه در جلسه شورای اداری این شهرستان مرزی همچنین برلزوم اختصاص منابع اعتباری ویژه برای رفع مشکلات زیرساختی گنبد در حوزه‌های مختلف آب، برق و گردشگری تاکید کردند.
امام جمعه گنبدکاووس در این جلسه با تبریک فرارسیدن ماه شعبان و قدرانی از سفر آیت الله رییسی به استان گلستان، شاخصه دولت جدید را انقلابی و جهادی بودن دانست و گفت: مردم از چنین دولتی انتظار دارند تا مدیران انقلابی و توانمند را جایگزین مدیرانی که روحیه اشرافی گری دارند، نماید و این تغییرات باید برای مردم قابل لمس باشد.
حجت الاسلام محمود ترابی افزود: وجود مدیران با روحیه اشرافی گری به فرموده مقام معظم رهبری سبب بر زمین ماندن کارها می‌شود و دولت انقلابی باید چنین مدیرانی را از بدنه مدیریتی کشور بیرون کند.
وی اضافه کرد: دولت انقلابی باید گفتمان روشن تری را برای اهداف خویش بیان و تبیین کند تا مدیران با دولت در پیشبرد اهداف این گفتمان همراه‌تر شوند.
حجت الاسلام ترابی ادامه داد: گنبدکاووس درحوزه فرش ترکمن و صنایع دستی اقوام ظرفیت بالایی دارد که توجه به این ظرفیت‌ها برای ایجاد درآمد و اشتغال منطقه ضروری است.
امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس در این جلسه با تاکید بر ضرورت تلاش بیشتر مسوولان برای خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها گفت: در دولت انقلابی آیت الله رییسی هر مدیر و مسوولی درحوزه فعالیت خود باید بهترین خدمات را به مردم ارائه نمایند.
آخوند عبدالباسط نوریزاد افزود: مردم شیعه و اهل سنت گنبدکاووس سالهاست که به برکت انقلاب اسلامی که همه موظف به صیانت از نظام هستیم در کمال برادری، وحدت و صمیمیت و با آرامش در کنار هم زندگی می‌کنند و حضوری پرشور در همه صحنه‌های انقلاب دارند.
وی خطاب به سیدعزت الله ضرغامی نماینده ویژه رییس جمهور در سفر به گنبدکاووس، گفت: به آقای رییسی و مسوولان ارشد نظام بگویید که مردم این شهرستان مردمانی متدین، وحدت طلب، ارزشی، تقریبی و ولایی هستند و از شما انتظار دارند در مدت مسوولیت خود برای خدمت بیشتر به مردم تلاش کنند.
آخوند نوریزاد اضافه کرد: امروز مردم مشکلات گرانی و معیشتی دارند و در گنبدکاووس علاوه بر این کمبودهای آب و برق مردم را دچار مشکل کرده که باید مسوولان برای رفع این مشکلات بیشتر تلاش نمایند


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 148
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3167

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 397
بازدید دیروز: 597
بازدید ماه:2792
بازدید سال:17591
بازدید کل:1179914