عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » بانوان نقش مهمی در محیط خانواده ایفا می‌کنند

معاون استاندار و فرماندارویژه

بانوان نقش مهمی در محیط خانواده ایفا می‌کنند

بانوان نقش مهمی در محیط خانواده ایفا می‌کنند

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در نشست امروز با بانوان فرهیخته شهرستان گفت: بانوان با توجه به اینکه نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند، نقش مهمی در محیط خانواده، همسرداری و تربیت فرزندان ایفا می‌کنند.
مهدی دهرویه، حضرت فاطمه(س) را بهترین الگو برای بانوان دانست و افزود: زنان با شناخت نقش این حضرت در مدیریت خانواده و تربیت فرزندان و جامعه می‌توانند بهترین تاثیرگذاری را در رشد و تعالی کشور داشته باشند.
وی اظهارداشت: نقش تاثیرگذار زنان در پیروزی انقلاب اسلامی، دوران جنگ و شرایط امروز جامعه برای تربیت فرزندانی ولایی و عاشورایی باعث حضور پرشور جوانان در عرصه دفاع هشت ساله از وطن در مقابل صدام و همپیمانانش و تلاش برای پیشرفت و خودکفایی در عرصه‌های مختلف با هدف مقابله با فشارها و تحریم‌های اقتصادی شده است.
فرماندار گنبدکاووس با اشاره به تلاش دشمنان برای کم رنگ کردن جایگاه بانوان در خانواده و اجتماع، گفت: باید مسیرهای کاذبی که دشمنان برای زنان در جامعه ایجاد می‌کنند شناسایی و با تولید محتوا در نهادهای فرهنگی و آموزشی نقش واقعی آنان در جامعه تبیین شود.
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گلستان گفت: ۱۲ درصد جمعیت بیش از ۹۰۰ هزار نفری زنان این استان سرپرست خانوار هستند که کمک به اشتغال آنان در اولویت قرار دارد.
آزاده رجبی  در حاشیه دیدار با بانوان فرهیخته گنبدکاووس اظهارداشت: طرح‌هایی را برای اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار باید آماده کنیم که منجر به دست گیری امور توسط خود این اقشار شود.
وی بهترین راهکار برای اشتغال پایدار زنان سرپرست خانوار را تکمیل شبکه اشتغال توسط این قشر برشمرد و گفت: طرح‌های اشتغالزایی باید منجر به این شود که خود زنان سرپرست خانوار امور را در دست گیرند نه اینکه با یک سرمایه‌گذار در حوزه اشتغال کار کنند و در صورتی که برای این فرد مشکلی پیش آید این افراد دچار مشکل شوند.
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری گلستان افزود: اگر زنجیره تامین موضوع اشتغال کامل شود و هر کدام از بانوان سرپرست خانوار با شبکه‌ای که خودشان ایجاد می‌کنند یک قسمت از امور را در دست گیرند به این معنی که یک عده مسوولیت فروش و عده‌ای دیگر تولید و افرادی سایر مسائل را در این حوزه انجام دهند خیلی از مشکلات‌شان حل خواهد شد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 187
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3153

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 1207
بازدید دیروز: 351
بازدید ماه:1792
بازدید سال:16591
بازدید کل:1178914