عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » اردوی راهیان نور بهترین فرصت تبیین فرهنگ دفاع مقدس برای نسل جوان است

معاون استاندار و فرماندارویژه

اردوی راهیان نور بهترین فرصت تبیین فرهنگ دفاع مقدس برای نسل جوان است

اردوی راهیان نور بهترین فرصت تبیین فرهنگ دفاع مقدس برای نسل جوان است

معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: برپایی اردوی راهیان نور بهترین فرصت برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت دوران هشت سال دفاع مقدس برای نسل جوان است.
مهدی دهرویه روز دوشنبه در نشست ستاد راهیان نور گنبدکاووس، اظهارداشت: وظیفه همگان است تا همان گونه که ارزش‌ها و جایگاه بالای نهضت عاشورا را به نسل‌های بعدی انتقال می‌دهند، روحیه معنویت، ازجان گذشتگی و شجاعت رزمندگان دوران دفاع مقدس را در قالب کاروان‌های راهیان نور روایتگری کنند.
وی افزود: برای ایران همچنان عرصه جنگ است اما روش‌ها و ابزارهای جنگ عوض شده و تنها راه مبارزه با دشمنان انقلاب، رسیدن به پیشرفت و از بین بردن موانع، داشتن روحیه انقلابی و شهادت طلبی به جا مانده از دوران دفاع مقدس است.   
فرماندار گنبدکاووس گفت: دشمنان به دنبال از بین بردن نگاه انقلابی مردم هستند لذا لازم است با برپایی کاروان راهیان نور نسل‌های جوان با افرادی که برای حفظ آب و خاک خود مجاهدت کرده و به شهادت رسیدند، آشنا شوند.
دهرویه اظهارداشت: دستگاه‌های اجرایی عضو کمیته‌های فعال در ستاد راهیان نور گنبدکاووس تا ۱۵ اسفند آخرین اقدامات خود پیرامون این مساله را اعلام کنند و در صورت فراهم نبودن شرایط اعزام کاروان راهیان نور باید برای برگزاری طرح‌های جایگزین برنامه‌ریزی شود.
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس هم در این نشست گفت: طبق سهمیه ابلاغی استان ۳۰۰ نفر از مردم بسیجی شهرستان در صورت فراهم بودن شرایط از لحاظ شیوع کرونا، پنجم فروردین ۱۴۰۱ با کاروان راهیان به مناطق بازمانده از جنگ تحمیلی در جنوب کشور اعزام می‌شوند.

سرهنگ سیدیحیی قاضوی، مدت سفر کاروان راهیان نور شهرستان را پنج روز و با هفت دستگاه اتوبوس اعلام کرد و از دستگاه‌های اجرایی عضو کمیته‌های ۹ گانه ستاد خواست همکاری لازم را در این رابطه داشته باشند.
وی با مهم دانستن برپایی کاروان‌های راهیان نور در روشنگری جامعه نسبت به روحیه انقلابی و شهادت طلبی رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی، گفت: آمریکا و کشورهای اروپایی برای خالی کردن خشم خود نسبت به پیروزی انقلاب اسلامی جنگ را به مردم ایران تحمیل کردند.
جانشین فرمانده بسیج گنبدکاووس افزود: راهیان نور ابتکاری بزرگ برای معرفی گنجینه فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب است


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 165
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3150

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 545
بازدید دیروز: 1213
بازدید ماه:2343
بازدید سال:17142
بازدید کل:1179465