عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » سی و پنجمین شهرداری گلستان فعالیت خود را آغاز کرد


سی و پنجمین شهرداری گلستان فعالیت خود را آغاز کرد

سی و پنجمین شهرداری گلستان فعالیت خود را آغاز کرد

شهرداری شهر تازه تاسیس "کرند" از توابع بخش مرزی گنبدکاووس به عنوان سی و پنجمین نقطه شهری گلستان امروز یکشنبه باحضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ، معاون استاندار وفرماندارویژه و نماینده مردم این شهرستان ، اعضای شورای تامین، مدیران دستگاههای اجرایی و مردم فعالیت خود را آغاز کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان در مراسم آغاز به‌کار شهرداری کرند گفت: پس از تصویب ارتقای روستای کرند به شهر توسط هیات وزیران در تیرماه امسال، وزارت کشور آذرماه مجوز تاسیس شهرداری این شهر را صادر کرد.
عفت همدم افزود: با استقرار شهرداری در کرند، سی و پنجمن شهرداری گلستان افتتاح شد و از این پس شاهد ارائه خدمات بیشتر به مردم مرزنشین این شهر و توسعه و آبادانی آن خواهیم بود.
وی با بیان اینکه ارتقای روستای کرند به شهر از مطالبات مردم این منطقه است اضافه کرد: با استقرار شهرداری کرند، مردم باید شاهد نتایج این ارتقا در حوزه های  معیشتی، اجتماعی، اقتصادی و عمرانی باشند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان افزود: برای رسیدن به توسعه پایدار باید ارائه خدمات به صورت متوازن و در همه محلات و نقاط شهری صورت گیرد.
همدم ادامه داد: استانداری و وزارت کشور برخی کمک های مالی و اعتباری و تجهیزات را در اختیار شهرداری کرند قرار خواهند داد تا این شهر نیز برای خود درآمد پایدار پیش بینی کند.
وی جلب همراهی مردم با شهرداری، توسعه فضای سبز و نظارت بر ساخت و سازهای قانونی و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرقانونی را از مهمترین وظایف شهرداری  تازه تاسیس کرند دانست و ادامه داد:  بدون جلب اعتماد مردم که باید با صداقت در رفتار و گفتار و عملکرد آن را به نمایش بگذاریم توسعه شهری  و موفقیت در کارها امکان پذیر نیست.
وی با بیان اینکه ارتقای روستای کرند به شهر از مطالبات مردم این منطقه بود، اضافه کرد: با شهر شدن کرند و استقرار شهرداری مردم باید شاهد نتایج این ارتقا در حوزه های  معیشتی، اجتماعی، اقتصادی و عمرانی باشند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان با اشاره به مشکلات کم آبی و ضعف ولتاژ مناطق مرزی گنبدکاووس گفت: تلاش می کنیم با تکمیل طرح شیرین سازی آب دریا و احداث چند نیروگاه برق مقیاس کوچک این مشکلات را برای تابستان سال آینده به حداقل برسانیم.
در این مراسم جلیل کوچکی از پرسنل شهرداری اینچه برون گنبدکاووس به عنوان سرپرست شهر ۶ هزار نفری کرند معرفی شد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 360
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3142

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 275
بازدید دیروز: 351
بازدید ماه:860
بازدید سال:15659
بازدید کل:1177982