عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرماندار گنبد: وحدت و همدلی عامل تامین امنیت در مناطق مرزی است

معاون استاندار و فرماندارویژه

فرماندار گنبد: وحدت و همدلی عامل تامین امنیت در مناطق مرزی است

فرماندار گنبد: وحدت و همدلی عامل تامین امنیت در مناطق مرزی است

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: مهمترین شاخص و عامل تامین امنیت به خصوص در مناطق مرزی، وحدت و همدلی ساکنان با مرزبانان است که این ویژگی بین مردم مناطق مرزنشین و مرزبانان شهرستان حاکم است.
مهدی دهرویه در مراسم جشن انقلاب در دبستان انوری شهر مرزی اینچه برون، با قدردانی از مرزنشینان و مرزبانان این شهرستان در حفظ وحدت و تامین امنیت، اظهار داشت: انقلاب اسلامی بواسطه وحدت و همدلی بین مردم و هدایت‌های مدبرانه رهبران ( امام راحل و مقام معظم رهبری) به پیروزی رسید و ماندگار شد.
وی با اشاره به برخی مسائل و مشکلات در جامعه و مناطق مرزی، افزود: دولت جهادی آیت الله رییسی به پشتوانه رای و اعتماد مردم و نیز در راستای آرمان‌های انقلاب و بیانیه گام دوم انقلاب، همه تلاش خود را برای رفع مشکلات به‌کار گرفته است.
دهرویه با تاکید برمطالبه گری مردم از مسوولان، از مردم مناطق مرزی گنبدکاووس خواست متناسب با واقیعت‌ها و ظرفیت‌های موجود از حاکمیت و مسوولان آن مطالبه‌گری کنند.
سرپرست فرمانداری گنبدکاووس ادامه داد: مدیران ادارات و نهادهای این شهرستان بویژه در بخش مرزی داشلی برون موظفند از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات مردم و انتقال مطالبات آنها به مدیران بالادستی استفاده نمایند.
وی گفت: تلاش خواهم کرد بخشی از جلسات شهرستان در منطقه و بخش مرزی داشلی برون گنبدکاووس برگزار شود تا مسائل و مشکلات احتمالی سریعتر رفع گردد.
دهرویه به شیوع پیک جدید کرونا در کشور و استان گلستان اشاره کرد و گفت: توصیه ما به مردم رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و واکسیناسیون است تا از این پیک جدید با کمترین تلفات عبور کنیم.
وی از علما و روحانیون خواست مردم را نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و نیز تزریق واکسن کرونا ترغیب کنند


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 150
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3119

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 82
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:888
بازدید سال:888
بازدید کل:1163211