عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرماندار: مشکل فاضلاب مسکن مهر گنبدکاووس برطرف می‌شود

معاون استاندار و فرماندارویژه

فرماندار: مشکل فاضلاب مسکن مهر گنبدکاووس برطرف می‌شود

فرماندار: مشکل فاضلاب مسکن مهر گنبدکاووس برطرف می‌شود

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس گفت: عملیات ساماندهی و جمع‌آوری فاضلاب چند بلوک مسکن مهر کاج این شهرستان که دارای مشکلات بیشتری هستند با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی و اعلام آمادگی پیمانکار به‌زودی اجرا می‌شود.
مهندس عبدالقدیر کریمی در نشست بررسی مشکلات مسکن مهر کاج گنبدکاووس با حضور مدیران کل بازرسی استانداری ،حوزه راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان، اظهارداشت: مجتمع مسکن مهر کاج شهرستان شامل ۳۹ بلوک با ۶۲۴ واحد در عرصه ۷.۵ هکتاری سال‌های ۹۲ تا ۹۴ تحویل متقاضیان شد که ساکنان برخی بلوک‌هاچند سال است با مشکل جمع آوری فاضلاب و آلودگی ناشی از آن درگیر هستند که قرار شد با مشارکت پیمانکار عملیات ساماندهی جمع‌آوری فاضلاب با پیش بینی ۱۰ میلیارد ریال اعتبار به‌زودی اجرا شود.
فرماندار گنبدکاووس ادامه داد: همچنین شهرداری گنبد باید برای پیگیری مشکلات کلی مسکن مهر کاج و شهرک بهارستان در حوزه جمع‌آوری فاضلاب، طرح جامع خود را با پیش بینی ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار با جدول زمان بندی تا هفته آینده به فرمانداری ارائه دهد.
کریمی اظهارداشت: مجمع عمومی و انتخاب هیات امنای سایت مسکن مهر کاج با محوریت راه و شهرسازی و فرمانداری باید هرچه زودتر برگزار شود تا مسائل و مشکلات از طریق این هیات مورد پیگیری قرار گیرد.
وی افزود: با توجه به مطالبات ایثارگران در رابطه با واگذاری زمین برای ساخت مسکن، قرار شد در قالب مسکن محرومان از طرف اداره کل راه و شهرسازی به اداره کل بنیاد مسکن استان ۴۰۰ متر زمین برای ساخت مشارکتی چهار واحد تحویل شود.
فرماندار گنبدکاووس تاکید کرد: مصوبات نشست امروز با توجه به تاکید استاندار گلستان نسبت به حل مشکلات مردم شهرستان باید اجرا شود.
پس از این جلسه فرماندارویژه گنبدکاووس، مدیرکل بازرسی استانداری ، مدیرکل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن گلستان از مسکن مهر کاج، مسکن مهر تقی آباد و سایت مسکن سیل زدگان در تقی آباد و نهضت ملی ۴۲ واحدی تقی آباد بازدید کرده و مسائل و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار دادند


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 162
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3097

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 80
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:886
بازدید سال:886
بازدید کل:1163209