عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرماندار ویژه : برضرورت اجرای طرح‌های ترافیکی مناسب برای رفع مشکلات ترافیکی این شهر تاکید کرد

معاون استاندار و فرماندارویژه

فرماندار ویژه : برضرورت اجرای طرح‌های ترافیکی مناسب برای رفع مشکلات ترافیکی این شهر تاکید کرد

فرماندار ویژه : برضرورت اجرای طرح‌های ترافیکی مناسب برای رفع مشکلات ترافیکی این شهر تاکید کرد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس درجلسه شورای ترافیک این شهرستان با تاکید برضرورت اجرای طرح‌های ترافیکی مناسب برای رفع مشکلات و معضلات ترافیکی این شهر، گفت: طرح های ترافیکی که توسط ادارات و نهادهای عضو شورای ترافیک ارائه می‌شود باید کارشناسانه و منطبق با قوانین و در راستای مدیریت ترافیک، کاهش بار ترافیکی و ایجاد آرامش و امنیت برای شهروندان باشد.
مهندس عبدالقدیر کریمی افزود: اجرای طرح‌های ترافیکی کارشناسانه از مطالبات مردم است و اجرای چنین طرح‌هایی سبب افزایش رضایتمندی آنها می‌شود ضمن اینکه آندسته از طرح‌هایی که پیرامون اجرای آن اختلاف نظر وجود دارد برای بررسی بیشتر در کمیته فرعی شورای ترافیک ارجاع خواهد شد.
شهردار گنبدکاووس گفت: با هدف بهبود و روان سازی ترافیک شهری و افزایش ایمنی معابر طرح مطالعات اجرای چهار طرح ترافیکی در این شهر در حال انجام است.
سیدعلی اصغر موسوی اظهارداشت: طرح مطالعات ۲ تقاطع غیر هم‌سطح در میدان‌های بسیج و امام علی (ع) و ۲ دور برگردان یوترن در بولوار سپهبد شهید علی صیاد شیرازی (کمربندی) در مراحل نهایی قرار دارد و در جلسه آینده شوای ترافیک شهرستان جهت تصویب ارائه خواهد شد.
وی تصریح کرد که کار خرید دوربین‌های ترافیکی "پلاک خون" و راه‌اندازی سامانه ارسال پیامک تخلف رانندگی برای مالکان خودرو در مرحله انجام تشریفات قانونی و انتخاب پیمانکار است.
موسوی از تکمیل ساختمان ایستگاه شماره چهار آتش نشانی شهرداری واقع در خیابان شهید خدایوسفی خبر داد و افزود: به زودی ایستگاه مرکزی آتش نشانی گنبدکاووس واقع در خیابان خیام جنوبی به ایستگاه جدید (شماره چهار) منتقل و مکان قدیم آن با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی جهت ایجاد مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی واگذار خواهد شد.
همچنین در این جلسه برلزوم تسریع در ایمن سازی جاده سلامت واقع درحاشیه بولوار شهید صیاد شیرازی گنبد، توجه به روشنایی جاده‌های برون شهری بویژه گنبد - مینودشت، رفع نقاط حادثه خیز در ورودی برخی روستاها و تعیین قیمت جدید جهت پارک خودروها درحاشیه معابر و پارگینک‌های بخش خصوصی برای سال آینده تاکید و نصب سرعت‌کاه در برخی جاده‌های روستایی و محلات شهری نیز به تصویب اعضای شورای ترافیک این شهرستان رسید


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 160
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3096

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 384
بازدید دیروز: 867
بازدید ماه:15659
بازدید سال:30458
بازدید کل:1192781