عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » حضور فیزیکی و میدانی نیروی انتظامی، ارامش و امنیت پایدار را در گنبدکاووس فراهم کرده است

معاون استاندار و فرماندارویژه

حضور فیزیکی و میدانی نیروی انتظامی، ارامش و امنیت پایدار را در گنبدکاووس فراهم کرده است

حضور فیزیکی و میدانی نیروی انتظامی، ارامش و امنیت  پایدار را در گنبدکاووس فراهم کرده است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در دیدار فرماندهان نیروی انتظامی با فرماندار ویژه بمناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: عملکرد خوب نیروی انتظامی در کشور، استان و شهرستان سبب شده تا فاصله بین مردم و این ارگان نزدیکتر شده و مردم احساس امنیت و آرامش نمایند.
مهندس عبدالقدیر کریمی گفت: نیروی انتظامی از نگاه مردم به مانند فرشته نجاتی بوده که در شرایط سخت در کنار مردم حضور یافته و برای امنیت جامعه فداکاری می کنند.
وی بیان کرد: نقش نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس در زمان بحران های طبیعی مانند سیل و شیوع بیماری کرونا و یا تحرکات احتمالی و نا آرامی های اجتماعی بسیار تاثیر گذار بوده و اگر این نیروهای جان برکف در آن زمان حضور میدانی نداشتند، گنبدکاووس دچار چالش ها و مشکلاتی می شد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس در این دیدار اظهار کرد: حمایت فرماندار، شورای تامین، مدیران دستگاه های اجرایی و مردم از پلیس و نیروی انتظامی سبب شده تا این ارگان با قدرت و انگیزه بیشتری در ایجاد امنیت در میدان حضور یابد.
سرهنگ محمود علی فر گفت: حضور سریع و بموقع همه نیروهای انتظامی به ویژه فرماندهان و مسئولان ارشد این ارگان در صحنه سرقت های خشن در شهرستان سبب شده تا فضای شهرستان برای افراد سارق و شرور ناامن شود و آمار سرقت های سنگین در شهرستان کاهش پیدا کند.
وی بیان کرد: خط قرمز نیروی انتظامی آرامش و آسایش هموطنان و ایجاد امنیت پایدار در منطقه و شهرستان بوده و با مخلان آرامش در این رابطه برخورد قاطع و جدی خواهد شد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس ابراز کرد: متاسفانه در برخی مواقع با موانع قانونگذاری در برخورد با جرائم مواجه هستیم و پیشنهاد می شود این قوانین برای حضور و برخورد مقتدرانه پلیس و نیروی انتظامی اصلاح شود


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 222
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3025

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 142
بازدید دیروز: 434
بازدید ماه:14714
بازدید سال:14714
بازدید کل:1177037