عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » امام جمعه گنبدکاووس: ناجا در انجام ماموریت‌های خود سربلند است


امام جمعه گنبدکاووس: ناجا در انجام ماموریت‌های خود سربلند است

امام جمعه گنبدکاووس: ناجا در انجام ماموریت‌های خود سربلند است

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس با تبریک هفته نیروی انتظامی ( ۱۷ تا ۲۳ مهر) و قدردانی از تلاش پرسنل این نیرو در انجام وظایف محوله، تصریح کرد که مجموعه کارکنان ناجا در انجام ماموریت‌های متنوع سازمانی خویش همواره موفق و سربلند بوده و هستند.
حجت الاسلام محمود ترابی روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در گنبدکاووس به‌مناسبت آغاز هفته ناجا، اظهار داشت: نیروی انتظامی مجموعه ذی قیمتی است که در انجام ماموریت‌های سازمانی بالاخص تامین نظم عمومی و امنیت پایدار تلاش وافر انجام می‌دهد.
وی افزود: سفره تلاش، نتیجه گرایی، مجهز بودن به علم و دانش و هوشمندی در برنامه‌ها جهت رسیدن به اعتماد عمومی و احساس امنیت و در نهایت امنیت پایدار از افتخارات نیروی انتظامی است که جامعه باید همواره قدردان این تلاش‌ها باشد.
حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: نیروی انتظامی همواره پا در رکاب نظام جهت خدمت به مردم است و به حفظ حرمت‌ها و حریم‌های خصوصی آنها که مهمترین رسالت ناجا می‌باشد، اهتمام دارد.
فرمانده انتظامی گنبدکاووس نیز در این مراسم با تبریک هفته ناجا، گزارشی از عملکردهای انتظامی این شهرستان در ۶ ماه نخست امسال ارائه کرد و گفت: شالکه نیروی انتظامی خدمت به مردم است زیرا از مردم و در کنار آنها است.
سرهنگ محمود علی‌فر افزود: نیروی انتظامی همواره با غیرت و عزت و ایثار و از خود گذشکی وظایف محوله بویژه تامین امنیت پایدار را انجام می‌دهد و در این راه شهیدان والامقامی را نیز تقدیم انقلاب و مردم کرده است.
درپایان این مراسم که فرماندهان نظامی، فرماندار ویژه و برخی مسوولان گنبدکاووس به همراه نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند، از برخی خانواده معظم شاهد، جانباز و ایثارگر و کارکنان بازنشسته نیروی انتظامی در این شهرستان مرزی با اهدای لوح سپاس تجلیل و ارتقای درجه برخی کارکنان نیز به آنها اعطا شد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 238
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3020

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 23
بازدید دیروز: 445
بازدید ماه:2863
بازدید سال:17662
بازدید کل:1179985