عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرماندار : گنبدکاووس به هنرستان ورزش نیاز دارد

معاون استاندار و فرماندارویژه

فرماندار : گنبدکاووس به هنرستان ورزش نیاز دارد

فرماندار : گنبدکاووس به هنرستان ورزش نیاز دارد

فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت که این شهرستان مرزی با توجه به ظرفیت و استعدادهای ورزشی فراوان در رشته‌های مختلف از جمله والیبال، سوارکاری، ورزش‌های رزمی و انفرادی نیاز به احداث یا راه‌اندازی یک هنرستان ورزشی دارد.
مهندس عبدالقدیر کریمی درجلسه شورای آموزش و پرورش گنبدکاووس اظهار داشت که مدارس این شهرستان فعالیت خود را با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله و پیشگیری از کرونا و به‌صورت ترکیبی (حضوری و مجازی) از سوم مهرماه آغاز خواهند کرد.
وی با قدردانی از همکاری آموزش و پرورش گنبدکاووس با ستاد کرونا، برلزوم استمرار این همکاری‌ها تاکید کرد و گفت: باتوجه به شرایط بسیار سخت و آزار دهنده‌ای که در پیک پنجم شیوع کرونا کشور، استان و این شهرستان تجربه کرد، مجموعه آموزش و پرورش باید با حساسیت بالا، مراقبت سلامتی همه دانش آموزان، خانواده‌ها و معلمان باشد.
کریمی با اشاره به خرید ۸۰ کپسول اکسیژن که چند روز پیش توسط فرهنگیان گنبدکاووس برای استفاده بیماران کرونایی اهدا شد، افزود: کمک به همنوع از سوی جامعه فرهنگیان قابل تقدیر بوده و دارای ارزش معنوی بالایی است.
وی از شهرداری گنبدکاووس خواست تا با آموزش و پرورش این شهرستان برای صدور مجوز تجاری سازی بخشی از فضای مازاد مدارس و تامین زمین مورد نیاز برای ساخت مدرسه همکاری بیشتری داشته باشد.
فرماندار ویژه گنبدکاووس ادامه داد: فرمانداری نیز در چند سال اخیر از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای اعتبارات خوبی در اختیار آموزش و پرورش قرار داده و تلاش داریم از ظرفیت نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی برای جذب اعتبارات ملی کمک بگیریم.
کریمی همچنین با اشاره به نشست دیروز مدیران گنبدکاووس با مجموع نمایندگان مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی، از مدیران ادارات و نهادها بویژه آموزش و پرورش خواست تا کمبودها و نیازهای این حوزه را برای پیگیری از سوی مجمع نمایندگان استان به این فرمانداری اعلام نمایند


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 150
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 3009

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 71
بازدید دیروز: 508
بازدید ماه:8410
بازدید سال:23209
بازدید کل:1185532