عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » معاون فرماندار ویژه : اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا را مدیران محلی و حلقه ارتباط میان دولت و عموم مردم دانست

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه

معاون فرماندار ویژه : اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا را مدیران محلی و حلقه ارتباط میان دولت و عموم مردم دانست

معاون فرماندار ویژه : اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا را مدیران محلی و حلقه ارتباط میان دولت و عموم مردم دانست

معاون هماهنگی و امور عمرانی فرماندار ویژه گنبدکاووس در حاشیه برگزاری انتخابات هیات رییسه شورای اسلامی شهرستان گنبدکاووس اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا را مدیران محلی و حلقه ارتباط میان دولت و عموم مردم دانست و از آنان خواست با واقف بودن بر وظایف قانونی خود با برنامه ریزی و هدفمند عمل کنند.
محمدجان پاشی زاده افزود: عملکرد هدفمند شوراهای اسلامی باعث تحرک و پویایی بیشتر مدیران استانی و شهرستانی در توسعه و آبادانی گنبدکاووس خواهد شد.
وی اظهارداشت: با توجه به ناشناخته بودن وظایف شوراهای اسلامی شهرستان برای عموم جامعه، منتخبان این دوره می‌توانند از فرصت فضای مجازی برای تبیین بهتر جایگاه شوراها برای مردم بهره گیرند.
اعضای هیات رییسه شورای اسلامی شهرستان گنبدکاووس روز شنبه با برگزاری انتخابات در محل فرمانداری با حضور پنج نماینده از شوراهای اسلامی شهر و روستا برای یک سال انتخاب شدند.
بر اساس ماده ۱۷ و ۱۸ قانون انتخابات شوراهای اسلامی و ماده یک آیین‌نامه اجرایی، انتخابات میان اعضای شوراهای اسلامی شهرهای گنبدکاووس و اینچه برون و شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی و داشلی برون این شهرستان در هفته‌های قبل برگزار و پنج نماینده برای شرکت در انتخابات هیات رییسه شورای اسلامی شهرستان برگزیده شدند.
انتخابات تعیین هیات رییسه شورای اسلامی شهرستان میان یحیی عباسی و عبدالرحمان گوگ از شورای اسلامی شهر گنبدکاووس، ارازمحمد گسلخه از شورای شهر اینچه‌برون و ستار قوجق نژاد و عبدالوهاب مجیدی نمایندگان شوراهای اسلامی بخش مرکزی و داشلی برون برگزار و در نهایت با انجام رای گیری به ترتیب ارازمحمد گسلخه، عبدالوهاب مجیدی و ستار قوجق نژاد به عنوان رییس، نایب رییس و منشی انتخاب شدند.
همچنین در ادامه ستار قوجق نژاد با سه رای به عنوان نماینده شورای اسلامی شهرستان در استان گلستان انتخاب شد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 205
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2993

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 173
بازدید دیروز: 597
بازدید ماه:2568
بازدید سال:17367
بازدید کل:1179690