عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ۴۳۸ بیمار کرونایی در هفت بیمارستان دولتی، نیمه دولتی و خصوصی این شهرستان بستری هستند


۴۳۸ بیمار کرونایی در هفت بیمارستان دولتی، نیمه دولتی و خصوصی این شهرستان بستری هستند

۴۳۸ بیمار کرونایی در هفت بیمارستان دولتی، نیمه دولتی و خصوصی این شهرستان بستری هستند


مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس در مراسم تجلیل تعدادی از پزشکان شهرستان گنبدکاووس به مناسبت بزرگداشت روز پزشک گفت: هم اکنون ۴۳۸ بیمار کرونایی در هفت بیمارستان دولتی، نیمه دولتی و خصوصی این شهرستان بستری هستند که از ۵۷ نفر آنها در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شود.
فرهاد بدیعی از جان باختن ۱۰ بیمار کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته در گنبدکاووس خبر داد و افزود: طی یک هفته گذشته میزان پذیرش بیماران کرونایی در این شهرستان ثابت بوده و امیدواریم با همراهی بیشتر مردم و اصناف روند نزولی شیوع کرونا ادامه یابد.
وی آمار تزریق واکسن کرونا در گنبدکاووس را افزون بر ۷۰ هزار دُز اعلام کرد و از افراد بالای ۴۰ سال این شهرستان خواست با مراجعه به مراکز تزریق واکسن در مناطق شهری و روستایی در قطع چرخه شیوع کرونا همکاری داشته باشند.
بدیعی بابیان اینکه هیچ واکسنی ایمنی ۱۰۰ درصد در بدن ایجاد نمی‌کند، تصریح کرد: مردم نباید منتظر واکسن خاصی باشند زیرا واکسن‌های موجود ایمنی لازم را برای مقابله با کرونا ایجاد می‌کند.
حجت الاسلام محمود ترابی امام جمعه گنبدکاووس نیز در این مراسم با تبریک روز پزشک گفت که جایگاه پزشکی و طبابت در جامعه و نیز آموزه‌ها و معارف اسلام و تاریخ ایران بسیار والاست و ایران همواره در این حوزه از کشورهای سرآمد جهان است.
رییس نظام پزشکی گنبدکاووس نیز دراین جلسه با تبریک روز پزشک، به سختی کار جامعه پزشکی در شرایط کرونایی اشاره کرد و گفت: با اینکه شرایط بحرانی امروز از دوران هشت سال دفاع مقدس نیز سخت‌تر است اما پزشکان این سرزمین با ایثار و از خود گذشتگی به صورت شبانه روزی به مردم خدمت می‌کنند.
سلیمان علاقی با تاکید برضرورت انعکاس سختی کار پزشکی و پرستاری توسط رسانه‌ها افزود: کمبود برخی تجهیزات پزشکی از جمله کپسول اکسیژن و کیت‌های تشخیص پزشکی سبب شده تا تعدادی از پزشکان اقدام به خرید این تجهیزات و اهدای آن به مراکز درمانی و مردم نمایند


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 195
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2983

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 107
بازدید دیروز: 597
بازدید ماه:2502
بازدید سال:17301
بازدید کل:1179624