عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نخستین گروه کادر درمان نیروی زمینی سپاه وارد گنبدکاووس شدند


نخستین گروه کادر درمان نیروی زمینی سپاه وارد گنبدکاووس شدند

نخستین گروه کادر درمان نیروی زمینی سپاه وارد گنبدکاووس شدند


نخستین گروه از پرستاران و پزشکان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تعداد ۵۰ نفر امروز سه‌شنبه برای کمک به کادر درمان و خدمت رسانی به بیماران کرونایی وارد گنبدکاووس شدند و در ابتدای با حضور در گلزار شهدای گمنام شهرستان با این عزیزان والامقام تجدید میثاق کردند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان در مراسم استقبال از این گروه، با درخواست از مردم گلستان برای توجه بیشتر به رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیشگیری از بیماری کرونا، گفت: در هفته پیش رو نیز گروه دوم که ۵۰ نفر خواهند بود به جمع کادر درمان بیمارستان‌های گنبدکاووس اضافه می‌شوند و تا زمان عبور این شهرستان از پیک پنجم شیوع کرونا در منطقه حضور خواهند داشت.

سرهنگ سیدموسی حسینی افزود: طبق درخواست دانشگاه علوم پزشکی گلستان مبنی بر راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در گنبدکاووس، مصوب شد تا ۳۲ تخت به ظرفیت بیمارستان پیامبر اعظم(ص) این شهرستان برای خدمات رسانی به بیماران کرونایی افزوده شود.

وی اضافه کرد: همچنین یک دستگاه اکسیژن ساز توسط نیروی زمینی سپاه برای کمک به بیماران کرونایی گنبدکاووس در اختیار بیمارستان شهدای این شهرستان قرار گرفت.

معاون درمان بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران انتقلاب اسلامی نیز در این مراسم گفت: علاوه بر توزیع ۳۲ تخت با ملزومات آن برای استقرار در بیمارستان پیامبر اعظم(ص) گنبدکاووس، نیروی زمینی سپاه آمادگی دارد در صورت نیاز ۱۰ تخت بخش مراقبت‌های ویژه نیز در مراکز درمانی این شهرستان راه‌اندازی کند.

سرهنگ حبیب مومنی افزود: تمام پرستاران و پزشکان اعزامی از نیروی زمینی سپاه برای خدمت رسانی به بیماران کرونایی در گنبدکاووس از نیروهای خبره بیمارستان‌ها تابعه سپاه هستند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 293
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2980

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 42
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:848
بازدید سال:848
بازدید کل:1163171