عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » احداث ساختمان بهزیستی شهرستان گنبدکاووس یکی از اولویت های اساسی این حوزه است

معاون استاندار و فرماندارویژه

احداث ساختمان بهزیستی شهرستان گنبدکاووس یکی از اولویت های اساسی این حوزه است

احداث ساختمان بهزیستی شهرستان گنبدکاووس یکی از اولویت های اساسی این حوزه است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس دردیدار با رئیس و کارکنان اداره بهزیستی بمناسبت هفته بهزیستی اظهار کرد: با توجه به محرومیت نوار مرزی شهرستان و ارائه خدمات بیشتر و بهتر به بخش داشلی برون تلاش داریم تا با همکاری اداره کل بهزیستی مرکز اورژانس اجتماعی در این بخش مستقر کنیم.
وی تصریح کرد: احداث ساختمان بهزیستی شهرستان گنبدکاووس یکی از دغدغه ها و اولویت های شهرستان بوده و تاکنون رایزنی هایی با شهرداری، نظام مهندسی و اداره کل بهزیستی انجام شده و خوشبختانه به توافقاتی در این زمینه رسیدیم.
مهندس عبدالقدیر کریمی گفت: اداره بهزیستی با توجه به دارا بودن جامعه هدف خاص خود از دستگاه های اجرایی مهم و حساس بوده که اگر به تکالیف و وظایف خود به خوبی عمل نکند سبب آسیب و ایجاد حاشیه در جامعه هدف و شهرستان خواهد شد، خوشبختانه این اداره در شهرستان با حساسیت به دنبال خدمات بیشتر و بهتر به جامعه هدف خود بوده و در تلاش است تا مطالبات این قشر را فراهم نماید.
احداث ساختمان بهزیستی شهرستان گنبدکاووس یکی از اولویت های اساسی این حوزه است
رئیس اداره بهزیستی شهرستان گنبدکاووس گفت: در سال گذشته در راستای حمایت از مددجویان تحت پوشش این اداره مبلغ 55 میلیارد ریال در قالب تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شد.
مسلم نوروزی اظهار کرد: اعتبارات حوزه بهزیستی شهرستان گنبدکاووس از دو میلیارد و 900 میلیون تومان در سال 98 به چهار میلیارد تومان در سال 99 افزایش یافته و امید داریم شاهد افزایش قابل توجهی در اعتبارات این اداره در سال 1400 باشیم.
وی تصریح کرد: در سال گذشته مبلغ یک میلیارد تومان به حوزه اشتغال مددجویان تحت پوشش این اداره کمک بلاعوض شده و تعداد 122 نفر اشتغالزایی شدند که نسبت به سال 98 حدود 50 درصد افزایش یافته است.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان گنبدکاووس در زمینه مسکن مددجویان این اداره خاطر نشان کرد: تاکنون تعداد 109 واحد مسکونی آماده بهره برداری و تحویل به مددجویان تحت پوشش شده و مبلغ 860 میلیون تومان در این حوزه کمک بلاعوض انجام شده است.
وی ادامه داد: در سال گذشته به 105 نفر از مددجویان بهزیستی مبلغ پنج میلیارد و 500 میلیون تومان در قالب تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.
نوروزی گفت: خیرین و نیکوکاران گنبدی مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی در قالب مشارکت های مردمی به این اداره کمک کردند، همچنین اداره بهزیستی شهرستان مبلغ یک میلیارد تومان به صورت کمک بلاعوض و یک میلیارد تومان نیز به صورت کمک های غیر نقدی در قالب ویلچر، تشک مواج، سمعک و دیگر نیازهای ضروری مددجویان خاص این اداره در حوزه توانبخشی پرداخت کرده است.
وی بیان کرد: در سال گذشته مبلغ 6 میلیارد تومان به سه مرکز شبانه روزی و 11 مرکز روزانه تحت پوشش بهزیستی شهرستان در قالب یارانه پرداخت شده است.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان گنبدکاووس ابراز کرد: در حال حاضر 30 هزار نفر به صورت مستمری بگیر و غیر مستمری بگیر در سبد حمایتی این اداره بوده و پرونده پنج هزار نفر از مستمری بگیران برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به بخش غیر دولتی واگذار شده است


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 215
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2955

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 104
بازدید دیروز: 227
بازدید ماه:104
بازدید سال:14903
بازدید کل:1177226