عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » سامانه جامع خدمات ازدواج با محوریت استان گلستان در کشور راه اندازی می شود

معاون استاندار و فرماندارویژه

سامانه جامع خدمات ازدواج با محوریت استان گلستان در کشور راه اندازی می شود

سامانه جامع خدمات ازدواج با محوریت استان گلستان در کشور راه اندازی می شود

معاون اسناندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در جلسه ستاد ساماندهی جوانان با موضوع ازدواج اظهار کرد: هدف اصلی از تشکیل این جلسه در شرایط قرمز کرونایی، آغاز و شروعی برای حرکت پویش ازدواج با محوریت جوانان و استفاده از ظرفیت های مختلف مانند استانداری و فرمانداری ها و حمایت خیرین در تهیه اقلام مورد نیاز جوانان است.
وی تصریح کرد: تلاش داریم تا با ایجاد فضای مشارکت عمومی بتوانیم امکانات و اقلام مورد نیاز را تهیه کنیم.
مهندس عبدالقدیر کریمی گفت: سامانه جامع خدمات ازدواج با محوریت استان گلستان در کشور راه اندازی می شود که رونمایی از آن در پویش ملی جوانان با حضور مجازی وزیر ورزش و جوانان رونمایی می شود.
وی ادامه داد: با همکاری و مشارکت خیرین و آستان قدس رضوی سال گذشته کمک هزینه ازدواج برای 50 زوج و تهیه جهیزیه برای هفت زوج فراهم و این زوجین به خانه بخت رفتند.
هزینه برگزاری جشن ملی ازدواج صرف تهیه جهیزیه برای جوانان نیازمند می شود
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان گفت: با توجه به شیوع کرونا و وضعیت قرمز در بیشتر نقاط استان هزینه برگزاری جشن ملی ازدواج صرف تهیه جهیزیه برای جوانان نیازمند می شود.
ساسان معین اظهار کرد: با هدف تمرکز زدایی از مرکز استان در راستای برنامه های مهم کشوری، سومین پویش ملی اردواج جوانان در هفته ازدواج در گنبدکاووس برگزار می شود.
وی تصریح کرد: انتظار داریم همه دستگاه های اجرایی در استان، فرمانداری های شهرستان های مختلف، شهرداری ها، ائمه جمعه و خیرین استان در این پویش حضور فعال داشته و گام های ارزشمندی بردارند.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان گفت: هر ساله جشن ملی ازدواج در گلستان برگزار می شد که امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و ارائه خدمات بهتر و بیشتر به جوانان هزینه برگزاری جشن ملی ازدواج صرف تهیه جهیزیه برای جوانانی که توانایی تهیه جهیزیه را نداشته و ازدواج آنها به تاخیر افتاده می شود.
سال گذشته آستان قدس و خیرین شهرستان گنبدکاووس در کمک هزینه 50 زوج مشارکت داشتند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 169
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2950

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 490
بازدید دیروز: 1213
بازدید ماه:2288
بازدید سال:17087
بازدید کل:1179410