عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرماندارویژه : تلاش دست‌اندرکاران انتخابات، حضور بیشتر مردم شهرستان در این رویداد سیاسی است

معاون استاندار و فرماندارویژه

فرماندارویژه : تلاش دست‌اندرکاران انتخابات، حضور بیشتر مردم شهرستان در این رویداد سیاسی است

فرماندارویژه : تلاش دست‌اندرکاران انتخابات، حضور بیشتر مردم شهرستان در این رویداد سیاسی است

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در نشست ائمه جمعه، اعضای شورای تامین و هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در گنبدکاووس با اشاره به برگزاری جلسات متعدد اعضای هیات‌های نظارت، اجرایی و بازرسی انتخابات در این شهرستان مطابق تقویم اجرایی در فضای دوستانه، گفت: نظرات کارشناسی در این جلسات مطرح و بهترین تصمیم اتخاذ شد.
مهندس عبدالقدیر کریمی، میزان مشارکت مردم گنبدکاووس در انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را ۷۴ درصد اعلام کرد و افزود: تمام تلاش دست‌اندرکاران انتخابات، حضور بیشتر مردم شهرستان در این رویداد سیاسی است.
وی اظهار داشت: برای انتخابات ۲۸ خرداد ۲۸۱ شعبه اخذ رای شهری و روستایی در گنبدکاووس پیش بینی شده که ۴۴ شعبه آن باتوجه به مسائل اجتماعی‌، سیاسی و امنیتی حساس و نیمه حساس هستند که ملاحظات بیشتری برای آنها وجود دارد.
امام جمعه گنبدکاووس با مهم دانستن حضور گسترده مردم در انتخابات ۲۸ خرداد امسال و سهیم بودن در تعیین سرنوشت، خاطرنشان کرد که نتیجه مشارکت حداکثری مردم در این رخداد سیاسی، افزایش بیشتر قدرت نظام در عرصه بین المللی است.
حجت الاسلام محمود ترابی اظهارداشت: داشتن کشوری با اقتدار در عرصه جهانی مستلزم حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات پیشرو است.
وی گفت: صندوق‌های اخذ رای، ذخیره‌گاه اعتماد مردم است و هر چقدر آرای بیشتری در آن ریخته شود، دست دولت و نظام جمهوری اسلامی برای خدمت به مردم و حضور در صحنه‌های بین المللی بازتر خواهد بود.
حجت الاسلام ترابی با قدردانی از زحمات دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در گنبدکاووس، از مردم شیعه و اهل سنت این شهرستان مرزی خواست حضوری حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ داشته باشند.
حسین رضایی رییس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گنبدکاووس نیز در تشریح آخرین وضعیت تایید صلاحیت نامزدها، گفت: در مجموع صلاحیت ۱۶۳ نفر برای عضویت در شورای اسلامی ۲ شهر گنبدکاووس و اینچه‌برون و هزار و ۱۸۹ نفر برای عضویت در ۱۶۳ روستای ۲ بخش مرکزی و داشلی برون این شهرستان تایید شد.  
علی‌اکبر برآبادی دبیر هیات بازرسی انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گنبدکاووس نیز با اشاره به فعالیت ۳۳۰ بازرس در سطح شهرستان، گفت: تاکنون بیش از ۳۵ مورد تذکر به نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان داده شد.
وی افزود: باتوجه به شکل‌گیری چندین ائتلاف در رابطه با انتخابات شورای اسلامی شهر گنبدکاووس به‌طور قطع شور و نشاط انتخاباتی افزایش خواهد یافت


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 206
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2930

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 878
بازدید دیروز: 908
بازدید ماه:13423
بازدید سال:13423
بازدید کل:1175746