عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » 281 شعبه اخذ رای در گنبدکاووس فعال می شود

معاون استاندار و فرماندارویژه

281 شعبه اخذ رای در گنبدکاووس فعال می شود

281 شعبه اخذ رای در گنبدکاووس فعال می شود

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در جلسه شورای اداری گنبدکاووس که با محوریت انتخابات ۲۸ خرداد برگزار شد اظهار کرد: برای برگزاری انتخابات 28 خرداد 281 شعبه اخذ رای در شهرستان فعال می شود که از این تعداد 251 شعبه ثابت و 30 شعبه سیار خواهد بود.
وی تصریح کرد: جلسات زیادی برای هم اندیشی و برگزاری انتخابات سالم و قانونمند با طیف های مختلف در شهرستان برگزار شده و تاکنون کوچکترین  مشکل و چالشی در این حوزه نداشته و انسجام خوبی بین هیئت های مختلف اجرایی، نظارت، شوراهای نگهبان شهر و روستا و ریاست جمهوری وجود دارد.
مهندس عبدالقدیر کریمی گفت: با توجه به مشارکت 74 درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری دوره گذشته و مشارکت 63 درصدی در انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی امید داریم همانند دوره های گذشته مردم گنبدکاووس حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو داشته باشند.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری همه ما باید تلاش کنیم تا مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را شاهد باشیم و بار دیگر نقشه دشمنان را با هدف عدم حضور مردم در انتخابات نقش بر آب کنیم.
حجت الاسلام محمود ترابی امام جمعه گنبدکاووس نیز در این جلسه گفت: انتخابات مهمترین دستاورد سیاسی امام راحل با تاکید بر مردم سالاری دینی در قالب جمهوری اسلامی ایران است و صندوق‌های اخذ رای مظهر انتقال قدرت به شکل مردمی و مسالمت آمیز بحساب می‌آیند.
امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس نیز در این جلسه گفت: اقوام و مذاهب ساکن این شهرستان بدون تردید مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد خواهند داشت.
آخوند عبدالکریم جاور افزود: دشمنان خارج از مرزهای ایران اسلامی تمام تلاش خود را برای به حداقل رساندن مشارکت مردم در انتخابات به‌کار گرفتند لذا حضور پرشور و حداکثری مردم می‌تواند علاوه بر افتخار آفرینی برای کشور، این توطئه‌ها را نیز خنثی کند.
همچنین مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس نیز در این جلسه گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز هشت هزار و ۱۶۷ نفر در بیمارستان‌های این شهرستان بستری شدند که پنج هزار و ۸۴ نفر آنان ساکن گنبد و بقیه از شهرهای همجوار بودند.
فرهاد بدیعی افزود: هم اینک ۶۸ نفر در بیمارستان‌های گنبدکاووس بستری هستند که ۱۲ نفر از آنان در بخش مراقبت‌ها ویژه نگهداری می‌شوند.
وی با بیان اینکه گنبدکاووس ۲۲ هزار و ۹۷۵ سالمند دارد که تاکنون و در قالب طرح شهید سلیمانی ۲۱ هزار و ۷۳۲ نفر آنان مورد غربالگری کرونا قرار گرفتند، اضافه کرد: تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ نفر از افراد بالای ۷۰ سال این شهرستان واکسن کرونا دریافت کردند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس همچنین نسبت به کاهش استفاده از ماسک و رعایت شیوه‌نامه بهداشتی در مراسم عروسی، عزاداری و تجمعات انسانی هشدار داد و اضافه کرد: استفاده از ماسک در برخی نقاط این شهر به کمتر از ۵۰ درصد رسیده و در عروسی‌ها نیز افرادی بسیار کمی از ماسک استفاده می‌کنند که ادامه این روند می‌تواند شرایط زرد کرونایی شهرستان را به قرمز تغییر دهد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 284
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2928

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 227
بازدید ماه:9
بازدید سال:14808
بازدید کل:1177131