عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » صد و چهارمین مدرسه خیرساز گنبدکاووس افتتاح شد


صد و چهارمین مدرسه خیرساز گنبدکاووس افتتاح شد

صد و چهارمین مدرسه خیرساز گنبدکاووس افتتاح شد

صد و چهارمین مدرسه خیرساز گنبدکاووس روز دوشنبه همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور معاون عمرانی استاندار گلستان، معاون استاندار و فرماندتر ویژه، جمعی از مدیران کل استان و رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری تهران در این شهرستان افتتاح شد.
برای ساخت این مدرسه ابتدایی پسرانه ۷۵ میلیارد ریال هزینه شد که ۵۳ میلیارد ریال آن را خیران کانون کارشناسان رسمی دادگستری تهران پرداخت و بقیه از سوی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان تامین گردید.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان در مراسم افتتاح این مدرسه گفت: کانون کارشناسان رسمی دادگستری تهران در جریان سیل سال ۹۸ پس از حضور در استان آمادگی خود را برای ساخت یک مدرسه در گنبدکاووس اعلام کرده بودند.
میرمحمد غراوی افزود: عملیات ساخت مدرسه کارشناسان که با مشارکت این کانون از دی ماه سال ۹۸ آغاز شده بود بعد از گذشت ۱۸ ماه افتتاح و تحویل آموزش و پرورش گنبدکاووس شد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان نیز در مراسم گفت: بعد از سیل سال ۹۸ مشارکت خیران برای ساخت و ساز مدارس در این استان افزایش یافت به طوری که تعهد نیکوکاران مدرسه‌ساز از ۵۰۰ میلیارد ریال در سال ۹۸ به ۸۰۰ میلیون ریال در ۹۹ رسید.
یاسر لیوانی افزود: ۵۳ میلیارد ریال از هزینه ساخت دبستان ۶ کلاسه پسرانه کارشناسان توسط خیران پرداخت شده است.
رضا علی‌پور، رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری تهران نیز در این مراسم گفت: این کانون در مجموع چهار هزار کارشناس دارد که بعد از سیل سال ۹۸ استان گلستان، پرداخت هزینه ساخت یک مدرسه در گنبدکاووس را برعهده گرفتند.
همچنین مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس در این مراسم از افتتاح هشت آموزشگاه در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ در این شهرستان خبر داد و گفت: ۲۶ آموزشگاه در این شهرستان در حال ساخت است که خیران در ساخت ۲۳ مورد آن مشارکت دارند.
کمال‌الدین نظرنژاد افزود: دبستان ۶ کلاسه پسرانه کارشناسان در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۱۹۵ مترمربع شامل هزار و ۵۰۰ متر مربع ساختمان آموزشی، ۴۰ متر مربع سرویس بهداشتی و هزار و ۳۰۰ متر مربع محوطه سازی به بهره برداری رسید.
وی اظهارداشت: کل هزینه ساخت این مدرسه ۷۵ میلیارد ریال بود که ۵۳ میلیارد ریال آن توسط خیران و بقیه نیز با همکاری اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان تامین شد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 345
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2906

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 313
بازدید دیروز: 1213
بازدید ماه:2111
بازدید سال:16910
بازدید کل:1179233