عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ۱۵ درصد تابلوهای علائم رانندگی گنبدکاووس نیاز به نوسازی دارند

معاون استاندار و فرماندارویژه

۱۵ درصد تابلوهای علائم رانندگی گنبدکاووس نیاز به نوسازی دارند

۱۵ درصد تابلوهای علائم رانندگی گنبدکاووس نیاز به نوسازی دارند

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گنبدکاووس گفت که طبق بررسی‌های صورت گرفته ۱۵ درصد از تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی سطح این شهر نیاز به تعویض، تعمیر و به‌روز رسانی توسط شهرداری دارند.
سرهنگ مسعود بارانی در نشست شورای ترافیک گنبدکاووس اظهار داشت: نوشته‌ها و چارچوب بخشی از تابلوهای علائم راهنمایی و رانندگی این شهر براثر شرایط جوی و نور مستقیم آفتاب از بین رفته، تعدادی میان شاخ و برگ درختان پنهان شده و برخی نیز باید تعویض شود.
وی بابیان اینکه از شهرداری درخواست شده تا نسبت به ساماندهی تابلوهای علائم رانندگی اقدام کند، گفت: ایجاد سدمعبر توسط وانت‌ بارها در برخی نقاط شهری گنبدکاووس و ورودی آن نیز از مشکلات ترافیکی این شهر است که باید مکانی برای ساماندهی آنها پیش بینی شود.
سرهنگ بارانی اضافه کرد: باتوجه به احتمال بروز حوادث رانندگی به سبب تردد شبانه ماشین‌های شهرداری گنبدکاووس جهت آبیاری فضای سبز لازم است شهرداری نسبت به مکانیزه کردن روش‌های آبیاری اقدام نماید.
جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گنبدکاووس همچنین گفت که از سال گذشته تاکنون ۱۱ مورد از نقاط حادثه خیز سطح این شهر اصلاح هندسی شد که نقش موثری در کاهش وقوع سوانح رانندگی درون شهری داشته است.
به گفته وی، اصلاح هندسی چهار نقطه حادثه خیز دیگر در سطح شهر گنبدکاووس نیز در دستور کار پلیس راهنمایی و رانندگی با همکاری شهرداری قرار دارد.
فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در این نشست از اعضای شورای ترافیک شهرستان خواست تا یک ماه آینده با تصمیم گیری درست، مکانی را به عنوان ایستگاه تاکسی‌های برون شهری مسیر گنبدکاووس - آزادشهر پیش بینی نمایند.
مهندس عبدالقدیر کریمی، برلزوم جابجایی مکان فعلی جرثقیل‌های مستقر در خیابان حافظ جنوبی و ایمن سازی کمربندی شهید صیاد شیرازی توسط شهرداری گنبدکاووس تاکید کرد و از پلیس راهنمایی و رانندگی خواست با خودروهای متخلف برخورد نماید.
یک طرفه کردن خیابان ولیعصر شمالی(سیاوش) به منظور روان‌سازی ترافیک، اجرای سرعت گیر در تقاطع ترنج و بوستان شهرک بهارستان، خیابان امام خمینی(ره) جنوبی روبروی دادگستری، خیابان شهید خدایوسفی و انتهای خیابان شهید چمران و نیز نصب چراغ راهنمایی چشمک زن در خیابان آزادگان از مصوبات امروز شورای ترافیک شهرستان گنبدکاووس بود.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 208
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2899

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 39
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:845
بازدید سال:845
بازدید کل:1163168