عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » درمانگاه فرهنگیان گنبدکاووس آغاز به‌کار کرد

معاون استاندار و فرماندارویژه

درمانگاه فرهنگیان گنبدکاووس آغاز به‌کار کرد

درمانگاه فرهنگیان گنبدکاووس آغاز به‌کار کرد

دومین درمانگاه فرهنگیان گلستان که برای خرید و استقرار برخی تجهیزات پزشکی و نیز بهسازی آن افزون بر ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است، با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و برخی مسوولان گنبدکاووس دراین شهرستان مرزی آغاز به‌کار کرد.
ساختمان درمانگاه فرهنگیان گنبدکاووس در زمینی به مساحت ۸۱۰ مترمربع با زیربنای ۳۲۰ مترمربع احداث شده، دارای ۱۰ اتاق برای ویزیت پزشکان عمومی و متخصص از جمله قلب، داخلی، پوست و زیبایی، دندانپزشکی، فیزیوتراپی و چشم با بیش از ۲۰ میلیارد ریال با حضور مهندس کریمی معاون استاندار وم فرماندارویژه ، حجت الاسلام ترابی امام جمعه شهرستان ، دکتر شادمهر نماینده مجلس ، مدیرکل آموزش و پرورش استان و برخی مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.
با برخی تجهیزات درمانی مهرماه ۹۸ باحضور محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش و استاندار گلستان افتتاح شده بود اما امروز با استقرار کامل تجهیزات درمانی و عقد قرارداد با پزشکان عمومی و متخصص به صورت رسمی آغاز به‌کار کرد.
مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس در این مراسم گفت: ساختمان این درمانگاه که سال‌ها قبل در زمینی به مساحت ۸۱۰ مترمربع با زیربنای ۳۲۰ مترمربع احداث شده، دارای ۱۰ اتاق برای ویزیت پزشکان عمومی و متخصص از جمله قلب، داخلی، پوست و زیبایی، دندانپزشکی، فیزیوتراپی و چشم می‌باشد.
کمال الدین نظرنژاد افزود: باتوجه به انعقاد قرارداد با همه بیمه‌ها علاوه بر فرهنگیان (شاغل و بازنشسته) و دانش آموزان گنبدکاووس، معلمان شرق استان گلستان و مردم عادی نیز می‌توانند با تعرفه دولتی از خدمات این درمانگاه شبانه‌روزی واقع در خیابان خیام جنوبی کوچه ۴۴ استفاده کنند.
وی اضافه کرد که برای بهسازی ساختمان و تجهیز درمانگاه از محل اعتبارات استانی و شهرستانی آموزش و پرورش افزون بر ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان نیز در این آیین ابراز امیدواری کرد تا فضای فعلی و قدیمی درمانگاه فرهنگیان گنبدکاووس طی چند سال آینده‌، به ساختمانی بزرگتر برای رفاه بیشتر بیماران، ارتقا یابد.
احسان گوهری راد از نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی خواست تا برای احداث نخستین بیمارستان فرهنگیان شمال کشور در این شهرستان و تامین اعتبار مورد نیاز آن، پیگیری‌های لازم را در سطح ملی انجام دهد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 499
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2886

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 614
بازدید دیروز: 351
بازدید ماه:1199
بازدید سال:15998
بازدید کل:1178321