عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرماندار ویزه: هدف اصلی شورای ترافیک را کاهش دغدغه مردم در حوزه مسائل ترافیکی و افزایش شاخص ایمنی دانست

معاون استاندار و فرماندارویژه

فرماندار ویزه: هدف اصلی شورای ترافیک را کاهش دغدغه مردم در حوزه مسائل ترافیکی و افزایش شاخص ایمنی دانست

فرماندار ویزه: هدف اصلی شورای ترافیک را کاهش دغدغه مردم در حوزه مسائل ترافیکی و افزایش شاخص ایمنی دانست

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس درجلسه شورای ترافیک هدف اصلی شورای ترافیک را کاهش دغدغه مردم در حوزه مسائل ترافیکی و افزایش شاخص ایمنی دانست و گفت: با توجه به نیاز شهرستان به جایگاه جدید سی ان جی، به شرط اصلاح مشکل هندسی محل با هزینه سرمایه‌گذار و حل مشکل حقوقی سند زمین با ایجاد جایگاه سی ان جی در بلوار شهید سلیمانی موافقت می‌شود اما برای بررسی و تصویب نهایی به کمیسیون ایمنی راه‌های استان ارجاع خواهد شد.
مهندس عبدالقدیر کریمی برضرورت مناسب سازی دهانه پل‌ها با عرض خیابان توسط شهرداری، اجرای سرعت گیر در بلوار صیاد شیرازی از سمت شرق به غرب و نصب چراغ روشنایی در محل تقاقع بلوار استاندارد و صیاد شیرازی تاکید کرد.
وی از شهرداری و شورای شهر گنبدکاووس خواست تمهیدات لازم را برای نصب هشدارهای ترافیکی در محل پل هوایی بلوار صیاد شیرازی داشته باشند.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گنبدکاووس گفت: امسال وقوع سوانح رانندگی منجر به فوت و جرح با رعایت قوانین از سوی رانندگان و همکاری شهرداری در اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز در مقایسه با سال گذشته به ترتیب ۲۵ و ۱۱ درصد کاهش یافت.
سرهنگ مجید نوری  با ارائه گزارشی از وضعیت ترافیکی این شهر اظهار داشت: اصلاح هندسی چهار نقطه حادثه خیز توسط شهرداری باعث کاهش ۸۰ درصدی سوانح رانندگی در این نقاط شد و اصلاح چهار نقطه حادثه خیز دیگر نیز در دستورکار قرار دارد.
وی با اشاره به وقوع پنج مورد تصادف زنجیره‌ای در دوربرگردان روبروی پمب بنزین ورودی گنبدکاووس از سمت آزادشهر در سال جاری، خواستار مسدود کردن این دور برگردان و اجرای آن مقابل انبار غله به منظور دسترسی آسان خودروهای خروجی از جاده موسوم به آلمان شد که مورد موافقت شورای ترافیک این شهرستان قرار گرفت.  
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گنبدکاووس اضافه کرد : جابجایی تیرهای چراغ برق سطح راه به پیاده رو، آشکارسازی نقاط حادثه خیز، بررسی وضعیت تابلوهای سطح شهر و تعویض‌ و جانمایی‌ آنها در صورت نیاز، افزایش طول پل‌ها و نصب و آشکارسازی تابلوهای حق تقدم در تقاطع‌ها جهت شناسایی خیابان‌های فرعی و اصلی نقش مهمی در بهبود وضعیت ترافیکی این شهر و کاهش تصادفات دارد.
سرهنگ محمود علی‌فر، فرمانده انتظامی گنبدکاووس نیز در این جلسه با اشاره به وقوع ۹ فقره تصادف فوتی و ۵۸۱ فقره تصادف جرحی در سال‌جاری، گفت: شناسایی و ساماندهی نقاط حادثه خیز نقش مهمی در کاهش سوانح رانندگی درون شهری دارد


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 261
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2834

نظرات این مطلب :

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 42
بازدید دیروز: 10
بازدید ماه:848
بازدید سال:848
بازدید کل:1163171